לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

opium for no one



Avatarכינוי:  unpredictability

בת: 32

ICQ: 317672578 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

לבד


ביקשתי מאמא לבוא לטפל בי - היא באה עם ויקטור לאכול ארוחת ערב, נתנה לי נשיקה, אמרה "תרגישי טוב" ונסעה.

אני עדיין מעכלת את זה

ויטלי שאל אם לבוא, ובהתחלה אמרתי שאין צורך.

אבל אחרי זה הוא אמר "סתם, את חולה, ובמחזור ולא יהיה לנו כיף.

אז ממש התעצבנתי.

כאילו, הוא לא היה אמור לשאול. הוא היה אמור לארוז תיק גב, ולבוא!

70 ש"ח הלוך-חזור מראש פינה לתל אביב, 22 - הלוך חזור מתל אביב לאריאל. הרבה פחות ממה שהוא יבזבז הלילה על אלכוהול. 

הרבה יותר ממה שאני שווה בעיניו.

 

כמו שרצית - שום דבר לא מחזיק אותך פה.

אז תעשי את זה! די להיות סמרטוט!

אבל הפעם כמו שצריך, טוב?

נכתב על ידי unpredictability , 26/10/2012 16:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פינת אופטימיות


לחיוך שלי קוראים ויטלי. 

הוא כנראה הסיבה לכך שאני עדיין שפויה.

הוא כנראה הסיבה לכך שאני עדיין מצליחה לנשום.

ואני אף פעם לא באמת לבד, כשאני יודעת שהילד היפה הזה מחייך בשבילי, והלבבות שלנו פועמים בקצב אחיד.

והתחילה הספירה לאחור, כשסוף סוף נעבור לגור ביחד, כדי שאני אוכל להתעורר כל בוקר עם הריח שלו.

ואז אני ארדם כשהראש שלי מונח על החזה שלו, והוא מלטף לי את השיער מתוך שינה, ומחייך, ולוחש את השם שלי.

העולם דורש ממני כ"כ הרבה, ורק אצלו הדרישה היחידה היא שאני אדע שהוא אוהב אותי.

 

קולין התגייסה, ואני מתגעגעת אפילו לא ליציאות המטורפות שלנו בפאקין אמצע שבוע ("קולין! יש לי בסיס מחר!" "את גם ככה תבואי עייפה, למה שלא תוסיפי לזה גם האנגאובר?") או לזחילות חזרה הביתה..

אני מתגעגעת לישיבות שלנו על קפהסיגריה על המדרגות מחוץ לבית שלי, ולעובדה שהיא הייתה מתחזרת לי על כל דבר מתוק שהייתי מצליחה למצוא, ומספרת דברים מטורפים, שאני כבר מזמן לא עושה. כי כמו שאמרתי - אני כבר מזמן לא מחפשת, אני ממהרת למה שכבר מצאתי.

אני מאמינה שאחרי הטירונות היא תחזור להעביר איתי ערבים מתחת לפיז עם סרט טוב. חברות מהסוג הזה לא מאבדים.

על אף אחת בחיים שלי לא סמכתי כמו שאני סומכת עליה. 

 

הפסיכולוגית שלי אמרה, שאני צריכה לשים לב שכל הדלתות בחיים שלי פתוחות, ומחכים לי בכל מקום.

אז אני שמה לב.

 

והנה פוסט בלי אפילו אמרה שלילית אחת :)

כי בגדול החיים הם דבר כייפי ובלתי צפוי. צריך לדעת להתנער מה....

אבל כמו שאמרתי -פוסט בלי אמרות שליליות.


 

נכתב על ידי unpredictability , 15/10/2012 18:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




החלטתי להשאר עם סבתא וסבא. עכשיו אמא מסרבת להכיר בקיומי.

אני זוכרת שטענתי שאני מחזיקה את עצמי חיה רק בשביל אמא. אבל עכשיו אני סתם בזבוז חמצן.

להקיא את כל הניסיון שלי החוצה, ולהבין שאני כלום. 

אני לא שווה מספיק בשביל לעקב את מעבר הדירה ב4 חודשים.

אני לא מספיק שווה בשביל שהחבר יסכים להאיץ את מעבר הדירה.

אני סתם זרוקה בבית של סבא וסבתא כמו אורחת מסכנה. 

ואז? אז אני לא יודעת אם אוכל לסמוך על הבן אדם שלא מוכן לתמוך בי ברגע כ"כ משמעותי.

 

 

לחיות? לא יקרא.

אבל אם כבר להתקיים - להתקיים בכיף. לגנוב מהחיים את כל מה שאפשר, לזייף רגשות עם כימיה זולה,  לשחרר לאויר נשימה אחת של אושר, ולהפסיק.

ושהנשימה הזו תסתובב בעולם, ותזכיר שפעם גם אני חלמתי...

 



נכתב על ידי unpredictability , 9/10/2012 19:11  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ChubbyBunny ב-9/10/2012 19:36
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunpredictability אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על unpredictability ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)