לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

opium for no one



Avatarכינוי:  unpredictability

בת: 32

ICQ: 317672578 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

פוסט תמונות


תמונות ממש, אבל ממש ישנות. בכל מקרא, תהנו...

 

ונתחיל מתמונות אומנותיות כאילו. למה? טק.


התיכון ))))
מזכירות הכפר))

כד בחורשה 10X10

מזגן ב י'2

טווס

טווסה

ארנבים

יעל (ניראה לי)

יעלה (ניראה לי)

פרח שדומה לבננה

שמיים

עוד פרח))


אבל אני מניחה שנמאס לכם מתמונות וואנאבי אומנותיות.  אז הנה לכם קצת אנשים)))

לרה הסקסית!

מילה))))





דניק

יום העצמאות

אפרו והגיטרה

גניה ונלשון

באראשקה והוודקה

 

מרינושקה)

מוצרט


ציפן

יעל

אחרי זה כבר לא הייתי במיטב הצלמנות שלי.

 

ובינתיים ופאדלו לי להעלות את התמונות שאחרי זה, אז חכו כמה שעות. אוקיי?

 

נכתב על ידי unpredictability , 30/5/2008 08:59  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Audrey ב-3/6/2008 12:42
 



I hate it


אני שונאת כשאני עושה שטויות. פשוט שונאת. ואני מדברת על שטויות רציניות, ולא סתם שגעונות מטופשים.

אני שונאת לריב עם המשפחה שלי. כמה שהם מעצבנים אותי לפעמים, אני מעדיפה לחיות איתם במין שלום מזוייף כזה.

אני שונאת שאנשים מרגישים אשמים.

ואני שונאת להרגיש אשמה בעצמי.

אני שונאת לשטוף רצפה, ולשאוב אבק. וגם לטאטא אני שונאת.

אבל הכי אני שונאת לאבד חברים.

 

בזמן האחרון אני מאבדת יותר מדי אנשים, שחשובים לי. או לפחות שחשבתי שהם חשובים לי. לפחות ה"מלחמה הקרה" עם הידיד הכי טוב שלי נגמרה... והבנתי כמה התגעגעתי לשטויות המשעשעות שלו, ולגאונות המשוגעת. הפילוסוף המטורף שוב שם בשבילי.

 

יש לי חבר חדש)) הורדתי אותו מהאינטרנט, ועכשיו הוא יושב לי על שולחן העבודה, ושותה חומצה מקערה. אחרי זה הוא יצא לטיול על הבייק. הוא סקסי))) חתול "דפריסניאק", שבתרגום מרוסית זה אומר "דיכאון"...

 

בכל מקרא, כל פעם שאני יוצאת מהבית, אני מאבדת חבר חדש (אוקיי, ידיד, אם המילה חבר גורמת לכם לחשוב על זוגיות).

כנראה עדיף שאני אשאר בבית. למרות שבמוקדם או במאוחר אני אאבד את כולם ביחד. ואני מניחה שזה יהיה במוקדם.

אז יצא לי פוסט לא פרוזאיסטי, כמו שאני אוהבת, אלא מבולגן ומוזר, כמו כל החיים שלי, בזמן האחרון.

אהאה, כן, הגעתי למסכנה: אני אינפאנטילית. ואני כלך החיים שנאתי אינפאנטילים בכל עומקי נשמתי. אני  חייבת להשתנות, אבל דחוף!

 



נכתב על ידי unpredictability , 24/5/2008 22:01  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-30/5/2008 16:56
 



מציאות? מי צריך מציאות?


פאק! מה אני צריכה את זה?
דבר ראשון שאני עושה כשאני מגיעה הביתה, ונכנסת לחדר בו אף אחד לא  יעיז להטריד אותי, זה לזרוק איזו קרית או שניים על הקיר, לסנן קללה עסיסית לעבר העולם, ולפול לכיסה מול המחשב. ולא לקום ממנו.

אפשר לומאר שזוהי  מן בריחה מהמציאות. וואוו. רוצים פרס נובל על זה? אבל ברצינות, ממה כבר יש לי לברוח? המציאות כבר לא קיימת בשבילי. מהרגע שיש לי את האפשרות להתיישב מול המחשב, כל העולם הזה מתנפץ לרסיסים, הנוצצים לאורו של המסך.

תפשתי את עצמי חושבת על החבריי מבית הספר כמו על אתרים. באיזה מהם אני יכולה למצוא יציאות מפגרות, ובאיזה מיידע חיוני. ובאייזה סתם משחקים משעשעים. אבל עצרתי את עצמי מהר מאוד. אסור להתייחס ככה לאנשים.

 

בזמן האחרון אני חושבת יותר ויותר על האפשרות לנתק קשר עם המציאות. היא לא שמחה לראות אותי, אז למה שאני אנסה לשמור אתה על קשר? כאילו חשבתי על האפשרות לבוא לבית הספר, ללמוד, ו... זהו. ואני עדיין שוקלת את האפשרות הזאת. כניראה שגם כך זה ישאר, במצב של פרוייקט. ניקשרתי יותר מדיי לאנשים מסויימים. 

 

אני רק מקווה שאני עוברת את הבגרויות. אחרי הבגרויות מתחילה האוניברסיטה, ואז עבודה, ויחד עם זה נפתח בפניי עולם מלא בניכור. עולם, בו אף אחד לא מתעניין באחר. עולם, בו אדם יכול להיעלם בלי שישימו לב לכך.

ומה עוד אני צריכה?


נכתב על ידי unpredictability , 20/5/2008 20:13   בקטגוריות דפרס  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכל ב-24/5/2008 15:49
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunpredictability אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על unpredictability ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)