לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

opium for no one



Avatarכינוי:  unpredictability

בת: 32

ICQ: 317672578 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

אוסף כפתורים יפים. :)


 

 

  

 

 


 

   

  

 

 


 

        

       

        

           

        

        

          

        

        

        

        

נכתב על ידי unpredictability , 26/6/2007 23:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של leprechaun. ב-1/7/2007 23:09
 



אהבה.


אם לא הייתה אהבה, אז חצי מהזמרים היו מאבדים את עבודתם... המון סרטים היו מאפואנטה שלהם.

אהבה.

המילה הזאת לא גורמת לי לשום הרגשה. לשום זיכרון מיוחד.

פעם חלמתי על איך שבגיל 16 אני אפוש את אהבת חיי, שיהיה חתיך עולמי, חכם, מצחיק, רומנטי, וגדול ממני בשנה-שנתיים.. שיוהב אותי... שהוא יהיה הפעם הראשונה שלי. שנתחתן בגיל 18-19, ונוליד ילד וילדה, נגור בווילה על חוף הים, ונהיה מאושרים בוחד.

עכשיו אני בת 14, ואני מבינה שאין גברים כאלה מושלמים. (ולא משנה מה כל גבר חושב כשהוא מסתכל במראה). ואם יהיה אחד כזה, אז הוא לא יתעניין בי.

אני מתחילה להפוך לאישה טיפוסית. אני מעשנת סיגריות דקות, אני כבר לא חולמת על הנסיך על הסוס הלבן. אני לא מאמינה בקסמים. ואני עוד לא בטוחה שאפילו הייתה לי אהבה ראשונה (ונראה לי שלא הייתה)....

אני לא מאמינה באהבה. אני לא מאמינה בזיקוקים האלא, בלבבות, ברומנטיקה. בכל המכתבים, המבטים, המחשבות..

או שאולי אני פשוט פוחדת מזה? אני פשוט פוחדת מכל הבכי הזה, מכל ההתרגשות סביב בנאדם אחד, שאפילו לא יסתכל לעברי.

אני לא מאמינה שאני אמצא אושר בחיים האישיים, ולכן אני מחפשת אותו בקריירה (בינתים לימודים) ובחיי חברה (ממש ממש עלובים) ובספרות... אבל אני מרגישה מקולקלת. כל ספר קמעט, במוקדם או במאוחר מתגלגל לסיפור אהבה. אהבה שאני לא מאמינה בה שאני פוחדת ממנה.

אהבה שלא קיימת.

 

 

 

אהבה זה רגש שהומצא לחולמנים בלבד!!!

                                                                               גם אני רוצה לחלום.. :'(

נכתב על ידי unpredictability , 25/6/2007 23:07  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של היללללוש P: ב-26/6/2007 23:46
 



תשובות לשאלון השבועי


בסולם של מ1 עד 10 עד כמה את מרוצה מהמראה החיצוני שלך?
ניראה לי 7 או 8...

בסולם של מ1 עד 10, עד כמה אנשים מרוצים ממראך החיצוני?
8-9 ככה.. אנשים ששאלתי נוורא אוהבים אותי :))

האם אנשים מעירים לך על מראך החיצוני, אם כן, האם את משנה אותו בעקבות כך?
בדרך כלל ההערות באות בסיגנון "וואי! חולצה יפה". אז לא ניראה לי בדיוק שזה יגרום למישהו לשנות את המראה החיצוני.
אלא אם כן מי שמעיר על כך זה המורה המזדקן ל"חינוך תעבורתי". אבל מה הסיכוי שזה יקרא?

איזה חלק הכי פחות יפה בגוף שלך?היית מוכנה לשנות אותו בהתאם לרצונך בניתוח פלסטי?
נקודת חן ונמשים בפניםכן. אני בהחלט מטפלת בזה. בגיל 18, ככה.

האם את משקיעה מחשבה בלבושך? אם כן, כמה זמן?
בערך דקה. פשוט בודקת אם מה שלבשתי נקי..

כמה כסף עולה מערכת לבוש ממוצעת בארונך (חלק עליון, חלק תחתון, הנעלה ואקססורסייז אם יש)?
בממוצע: מכנס- 100-150 ש"ח.
חולצה - 50-75 ש"ח
נעליים - 150-200 ש"ח
תכשיטים - 20-50 ש"ח

ניראה לי זהו.... חוץ מזה שתכשיטים אני בדרך כלל לא לובשת..


מהו קורבן אופנה לדעתך?
אדם שלובש מה שנחשב אופנתי בלי להתחשב בטעם האישי שלו, ושמבזבז את כל כספו כדי להיות מעודכן בבגדים...

כמה זמן את חושבת ביום על מראך החיצוני ואופנה בכלל?
פעם אחת. כשאני מתלבשת לצאת\לבית הספר.

ולסיכום: האם את מגדירה את עצמך אופנתית?
לא ממש. חסר לי טעם בבגדים, אבל אנ לא אלבש למשל שמלה של המאה ה16 לבית הספר.

לפחות לא לפני שאני אשיג אחת XD

נכתב על ידי unpredictability , 25/6/2007 16:44  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של UnderSky ב-25/6/2007 23:06
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunpredictability אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על unpredictability ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)