לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

opium for no one



Avatarכינוי:  unpredictability

בת: 32

ICQ: 317672578 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

דבר מגניב!




 
נכתב על ידי unpredictability , 29/8/2007 11:07  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לירה ב-31/8/2007 23:57
 



עיצוב חדש


ושם חדש לבלוג. יפה, לא?

 

אבל אני חושבת שעוד מעט הוא יתחלף... בכל מקרא - אני אוהבת את השם שלו. ממנטו מורי. מעניין מי יודע מה זה... (בטח שאני יודעת!)

אני חושבת שדיברתי יותר מדי עם גותים מבתי קברות רוסיים. (אי סי קיו). התחלתי להגיד ממנטו מורי במקום להתראות, ולהגיד משפטים בלטינית. אולי גם אני אכניס לכאן כמה משפטים מדי פעם...

ולריה חזרה מרוסיה! כמה שהתגעגעתי! (למרות שזה עדיין לא ממש עוזר לי. אבל לפחות אפשר לדבר איתה באי סי).

 

אתמול הייתי אצל אלינה, והיא הביאה לי את המתנה שהיא ויוליה קנו לי. אני לא ממש הבנתי למה להביא לי אותה שבוע לפני, אבל זה נורא חמוד מצדם (שהן קנו לי מתנה). זה כזה בושם, ומלאך עם כדור שלג של המזל שלי (מזל בתולה. יאאאי)

גמאני קניתי ליוליה מתנה (קול חמוד) אבל אני לא כותבת כאן מה זה, כי זה הפתעה (קצת מאוד מאוחרת, אבל עדיין)

 

אז...

     ממנטו מורי, ידידי

 

                              

נכתב על ידי unpredictability , 28/8/2007 09:11  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לירה ב-29/8/2007 00:41
 



תשובות לשאלון השבועי


האם נהנית מהחופש?
לא כ"כ...

האם לדעתך ניצלת את החופש הגדול כראוי? הספקת את כל מה שרצית לעשות?
נופפ...

האם בילית עם כל החברים או בעיקר לבד? כיצד?
עם חברים. אבל החברים שאני הכי אוהבת נשארו אי שם...

עם יד על הלב - האם התגעגעת ללימודים (אפילו קצת)?
מאוד!!

מה הכי רצית לעשות בחופש? האם הצלחת?
רציתי להפגש עם אנשים. לא הצלחתי.

האם את כבר מוכנה לתחילת הלימודים? קנית הכל?
מוכנה ומזומנה!

האם לדעתך החופש היה בזבוז זמן? האם הוא ארוך מדי, או שהיית מוסיפה לו עוד חודש?
הייתי מסיפה לו עוד חודש? אבל רק בשביל לא להתחיל ללמוד בחום הזה. החופש היה וואחד ביזבוז זמן!

האם קיבלת מהמורה שיעורי בית לחופש? אם כן, כבר עשית אותם, או שאת לא ממש מתכוונת לעשות?
קיבלתי ועוד איך! אבל לא. לא עשיתי. מי בכלל יבדוק?

האם לדעתך השנה הקרובה תהיה שונה או מיוחדת עבורך?
כןן.. בגרויותתת..... אהההההההההההההההההההההה!!!!!!

נכתב על ידי unpredictability , 27/8/2007 17:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לירה ב-29/8/2007 00:45
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunpredictability אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על unpredictability ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)