לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2021

אבא ואמא, לא סליחה.


בשבת הקרובה אני אבקש לשמור על הדלת הפנימית סגורה.

תלכו את כל הדרך.

תעלו את כל המדרגות.

תדפקו בלי סוף.

והדלת תשאר סגורה.

תשמעו שקט.

 

אין לי צורך בכם.

אין להם צורך בכם.

גם ככה הרסתם לי כל חלקה טובה.

גם ככה לקחתם לי כל דבר טוב שנתתם לי.

נתתם פעם משהו טוב?!

אז לקחתם כלום.

תודה על הכלום שנתתם.

זה נתן לי להיות מי שאני היום.

ואני אוהבת את עצמי.

מאד.

ואת המשפחה שלי.

מאד מאד.

 

ולכן הדלת תשאר סגורה.

 

לא סליחה.

על לא דבר!

נכתב על ידי Memee , 28/10/2021 00:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Memee





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMemee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Memee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)