לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2021

רוג ליקום 1 2 3


הרבה זמן לא הייתי פה. וכשאני אומרת פה אני לאו דווקא מתכוונת למרחב הזה.

הרבה זמן לא הייתי בראש שלי, ועכשיו הכל מבולגן שם.

כבר תקופה ארוכה שרציתי לשבת לכתוב פה, אבל אני מפחדת להתאמת עם מה שאני מרגישה באמת.

אני כבר 40 דק' מתחילה לכתוב וכל פעם שאני מתחילה להתעמק - אני מוחקת.

אולי גם היום אני לא מוכנה לזה, אבל אני כל כך שמחה שהמרחב הזה מחכה לי.

 

*מקווה לעדכן בקרוב את עלילותיי מהחודשים האחרונים

נכתב על ידי , 23/12/2021 18:51  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 26

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוג_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוג_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)