לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2021    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

11/2021

(ללא שם)


אין משאלות בעד אלו החיים

והקירות התכסו בארשת צללים.

תהילות לא היו למזכרת,

אהבות לא היו ללמידה

והנה שקיעה

שלאחרים; היא אחרת

ומיוחד הוא מכאוב

ופרטי, ומוגן

 

והשקט יבוא על כל שביל שבהלך

והמון מגנים

יתרסקו לשפלה

אמיתות שבדעת וחלומות שבתלם

שטות אל איי חרב,

אל שתיקה מתוקה. 

 

בטריקה יישמעו גזרי דין של גורל

יערות השתתקו; ובים, הלוויה.

האדם והסער לכבוש לימים,

היפה ואחי,

השאירו אותי אני.

אתרים שאספו מן אבק של החי

כה אלך ביניהם ואשר יהיה

 

השקט יבוא על כל שביל שבהלך

והמון מגנים

יתרסקו לשפלה

אמיתות שבדעת וחלומות שבתלם

שטות אל איי חרב,

אל שתיקה מתוקה.


לא עליה השיר, אבל זה מזכיר לי משהו. מישהי שהכרתי וראתה אותי לעומק שהרוב המוחלט לא רואות, שהכרתי אותה כבר תפוסה- דיברנו על גשם אחרון פעם אחת. שנינו אמרנו שזה השיר האהוב עלינו אבל הייתי צריך לספר לה שהוא כתוב על מוות. היא גם באה מכאבים כאלה, זה מסתדר. 

נכתב על ידי , 3/11/2021 18:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר




3,587

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוטש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוטש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)