לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2021    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

10/2021

החודש הקר


אין שומעים בחודש קר

לאנחות של בוקר

וברכות שבדרך מקרה

השבילים למחשבות

הם ניתנים אל הרוחות

עד שלא עקב אחת,

גוררת מה דבר אל בטח.

בחודש זה

לא נשב בדעתינו

או נשוח בתוכינו

אלא, כניצבים מגובשים

ותפוסים בקור צורה

משוכים לעבר עבר

כל אחד, אחד

מפוכחים אל התמונה.

 

כי אם דמעות קפאו

אז די לרגש הכחול

הלוואי, ואלבין בחיוורון

וכך אחבוק בתוך הכפור,

עולמי יצנח לשפל

בטפטוף איטי ודק

וייעצר שם לעולם.

וכך אדע מה הוא האור,

עולמי יונצח בשקט.

 

חודש יראה אותי רובץ

צל עיקש, ושמש אין

מכסה נדבות הלב.

ושומר לעוד מועד.

הוא ישקה אותי, הצמח

הוא ענן שמתפרק

לאט אל תוך המחשבות

שנזלו מתוך זה עט

הוא ירווה אותי, הצמח

עולמות עדים לעת

ומתנגשים במלחמות

שידממו מתוך זה עט.

אולי אחבוק בתוך הכפור,

עולמי יצנח לשפל

כטפטוף איטי ודק

וייעצר שם לעולם.

וכך אדע מה הוא האור,

עולמי יונצח בשקט.


נכתב באוקטובר האחרון שראיתי כחייל. החברים שלי השתחררו או עברו מחלקות ויצא לי לראות כמעט את כל מה שחייל בתפקיד שלי היה יכול לראות. בלית ברירה, המשמעות האינטגרלית של השירות שלי היא משהו שהתחיל להתרחק ממני, בטבע הדברים. אז בחוסר משקל הסתובבתי בין אנשים אדישים במקום שבקרוב אצטרך לעזוב אותו לעד, עם הטוב והרע.

למען הרקורד, אני מעדיף את החורף.

נכתב על ידי , 2/10/2021 16:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: זכר




3,577

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוטש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוטש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)