לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2022    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

5/2022

נבואת (מחסור) אהבה


באחרית הימים של הסתיו

אין שבו חיים

בעוד כעס מושך בכפליו

ושנה מתקלפת, בתמימות של צחורים:

 

אהבות, מתוכן תישא אך חיבה

מדורות, והחום יירתע וידמע

אוזניך כשלו טרם שמעת אלו הקולות.

כך לערבות; לאסון

יש ציפורים שלעד הן שרות

באדן חלון

 

וגם אם גילית חמלה כאדם,

אלו הברורים מימיו של הקור

ולא התכסו אביונים בעורך.

הלאה אל ברירת

 

בארות, מהן לא תרקח לגימה

משאות שגבך לא ייתן הרמה

עיניך יכלו מבלי לשים באלו המראות

בין אם יופי; או כלון

יש ציפורים שלעד הן שרות

באדן חלון

 

בר השאיפה אל ברכת הריאות;

בבואך לראי שבמי הנשמה

"אנשים עושים טעויות"

יבשה כל הארץ לרגליך, כעת צנומות

בטיפשות בלווא התמימות

 

אהבות, מהן תלובה אף פגישה

אמיתות לכורחך, יקופחו בחשכה

והחך, ואפך, הזרים לטעימות

בין אם מרות ללשון,

או מתוקות עד דמעות,

יש ציפורים שלעד הן שרות

באדן חלון.
נכתב על ידי , 21/5/2022 20:07  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צוק


לחיי פסיעה בפאתי תהום

לחיים בזכירה, בספירה, בנפילה.

מעל סנתר עולם

נפש פארה

בקצב, הרוח, רוקדת קרבה

את הגל הלוחמני

את השד הרוחני.

בד מחשבות נסרג מתוך קרעים,

טריפת חלומות בעלות אוהבים

היא שניה,

והצוק שעתה, אין אני. אחרת-

שמות שניים מצדו השני.

קצף המלבין מסיר בין הסלעים

אדיר שכמותך, מעין טיטאן של הארץ

מן הבית מחביא ומתוך עין אתנחתא

תלך בקדמה האובדת לנצח

המצאה מחדש במחיר לא יתואר,

אך נקנה את הנפילה,

לחיי פסיעה בפאתי תהום

לחיים. בזכירה, בספירה, בנפילה.

מעל סנתר עולם

שלבבות טקטוניים מצדו השני.

איך הייתי ברגע שקט,

מרחפת בכבידה, ושורקת

מתקרבת כאוהבים של הארץ

מרקדת –

דרכי היפה

למיטה בחולות הנעים

נכתב על ידי , 16/5/2022 13:41  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפסקול של הישיבה שלי


בלאק מטאל. הניתוח שלי היה בעשרים ושישי לאפריל, וזה מרגיש כאילו כל יום מאז אני נהיה קצת יותר כועס
EDM יפני. הכל החל משירה ועד לעבודות התרגום שקיבלתי לעשות מהעבודה מיושבים יפה בצד, המוח לא רץ, ובטלן יישאר בטלן כאשר בתוך או מחוצה למסגרת. זה מדהים אותי, הניגודיות; אני יכול לשורר בחופשיות על ריקבון של הנפש והתיישנות אנושית בתקופה שבה אני עובד, ויוצא, ופוגש. וכשאני יושב כאן יום אחר יום המוח מנוון עד כדיי כך שאין בו את הקופצנות הזאת אפילו.
R&B מהעתיד. אני רוצה לתת להורים שלי את הקנביס. אני רוצה לאלץ אותם לתוך טיפול זוגי. אני רוצה להמציא להם חברים. אני רוצה שהם יחזיקו אך במינימום עמודי התווך שמחזיקים איש בשפיותו היחסית. אימא שלי משתמשת במכון כושר כמו שאנשים אחרים משתמשים באופיאטים ובאלכוהול, היא מדחיקה אי שביעות יסודית מהחיים האלה שהיא אינה מכויילת אליהם. לפני שהיה את הכושר היה את החומרנות ומשום כך לא קיים המשטח האופקי היחיד במקום הזה שהוא לא מכוסה בחרא מיותר. היא גילתה שאני לוקח נוגדי דיכאון רק בזמן האשפוז. העצב המרוקאי שלי הגיע ממנה אז היא כנראה מבינה אותי
אני אפילו לא בטוח; פוסט רוק? אני חושב? כשהייתי בן חמש-עשרה החלטתי שהדבר הכי גרוע לעשות לבן אדם זה לא לענות לו. בימים האלה אני מסנן כל מי שמתקשר אליי מהעבודה או מהמשפחה המוארכת. לעצם המרוסקת שלי לא איכפת שתשאלו איך אני מרגיש. העולם הזה לא נבנה על איחולים ותשאולים בנאליים. תעזבו אותי להחלים בשקט, באימא'שלכם.
חדש של דנזל. אחד החברים שלי הנחית ברמת חוסר התחשבות שכדוגמתה ראיתי רק בממשלת ישראל, ספויילר לעונה השישית של סמוך על סול. אני עדיין מנסה להבין אם נקמה או לצאת הגבר במצב הזה כי אני פאקינג כועס
הגעתי לפרק החמישי, עונה שתיים של אופוריה והוא כאילו מצדיק את כל השיט הפחות אמין של העונה הנוכחית. מאסטר-פיכס של טלויזיה
אני רואה את העונה השנייה של Undone שהיא מעולה, אבל, מפשיטה הרבה מהגוון המשונה שהוסיף לעונה הראשונה את אלמנט המסתורין והבידור.
השותף דירה שלי הלך לראות את Everything Everywhere All At Once והוא כתב לי, ואני מצוטט; "איזה בזבוז של זמן הסרט הזה אלוהים ... לא סובל את הסרטים המוקצנים האלה" אחי פשוט תודה שיש לך מום רגשי. למה הסרט אשם בזה שאתה חצי מת מבפנים?
אנימת העונה מבחינתי זאת Paripi Koumei, זה על טקטיקן מבריק מתקופת שלושת הממלכות בסין שמועבר ליפן המודרנית. הוא מחליט להיות האמרגן של זמרת שאין לה משאבים או רעיונות איך להתחיל קריירה כמו שצריך, לעומת כישרון השירה המדהים שלה. Spy x Family גם פשוט משובח אבל יש לי חולשה לאנימה מוזיקלית טובה. 
"לעולם לא תדע אם לא תטפס על הר פוג'י"
בשלושים לחודש אני מיועד להסיר את הסיכות שמחזיקות את רביעיית השסעים שלי ואולי להתחיל ללכת שוב. עד אז אני לפחות, במינימום, אכעס על עצמי פחות אם אוכל לתבוע את ביטוח לאומי. השד, בבקשה, תן לי את הסבלנות ואת המשאבים לתבוע את ביטוח לאומי. תודה
נכתב על ידי , 11/5/2022 13:20  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: זכר




3,595

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוטש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוטש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)