לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2021

על אי לקיחת אחריות


היום מצצנו את הפצע כדי להוציא את הארס. הוא מילא את הפה וזב מהשפתיים, אבל הפצע לא התרוקן. חשבתי שאולי הגענו אליו מאוחר מדי וכל הדם שלי כבר מורעל. האפשרות השנייה, והפחות נעימה, היא שאולי אני יונקת מהניב עצמו. ואם זה המצב... אני יכולה פשוט להפסיק? לא לספוג את זה יותר? לא, אני לא יכולה. אני רעבה, והארס הזה אמנם לא משביע, אבל הוא הדבר היחיד שיכול להיכנס אליי.
נכתב על ידי haefes , 14/9/2021 23:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  haefes





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhaefes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על haefes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)