לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בת 27 מנסה לחיות רזה ובריא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2021

סוף היום הראשון


 

 

אז באמת אכלתי קוואקר עם אפרסק בבוקר.

אחר כך היה לי יום קשה קצת עם נסיעות בתחבורה ציבורית ובטרמפים,

בדיקת קורונה מהירה, הליכה של חצי שעה למקום של התיאוריה,

בחינה ולמסלי ולשמחתי עברתי אותה בהצלחה.

הגעתי מותשת.

תליתי כביסה, עשיתי כלים, והתחלתי להכין לעצמי לאכול

למרות שהייתי גמורה מעייפות.

הכנתי ירקות בקרם קוקוס

https://www.alummot.co.il/%d7%9e%d7%aa%d7%9b%d7%95%d7%9f-%d7%99%d7%a8%d7%a7%d7%95%d7%aa-%d7%a7%d7%90%d7%a8%d7%99

 

סוג של, לא בכמויות האלה ולא כל הירקות, אבל מספיק כדי למלא את המחבת (ואת הבטן שלי).

אני שבעה עכשיו. לא היה מזיק איזה כוס קפה קר או כל משקה מרענן אחר,

אבל התכנון שלי הוא להכין לעצמי שייק בהמשך הערב.

 

תכף חבר שלי יחזור, הוא רעב.

ביקש שאכין לו סלט יווני. אעשה זאת.

 

אני כן רוצה לשתף שהרגשתי היום יותר קלילה, הגזים עדיין בוקעים ממני, אבל אני מרגישה פחות כבדה.

ראיתי את עצמי היום במראה של האוטובוס ונראיתי לעצמי פשוט ענקית.

אני כל כך שמחה שתפסתי את עצמי בידיים בזמן, ומקווה מחר לעשות גם אימון ולא רק אופניים.

 

בשבוע הבא יש לי יום הולדת ביום חמישי, ואני מקווה מאוד להצליח לעמוד ביעדים שלי עד אז

ואם כן, לגמרי אפנק את עצמי במסעדה עם חברים.

נכתב על ידי Zohar_girl7 , 13/9/2021 19:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Zohar_girl7

בת: 29





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZohar_girl7 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Zohar_girl7 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)