לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בת 27 מנסה לחיות רזה ובריא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2021

מחכה לתוצאות, מחכה לשקילה


 

 

אני לא יכולה שלא לחשוב שלא בא לו עליי בגלל הגודל שלי

בגלל השומן שלי

בגלל שאני כבדה

בגלל שאני חורגת מגדר גבולות הגוף שלי

חשוב לו שאוכל את הכמות הנדרשת

חשוב לו שאעמוד ביעדים שהצבתי לעצמי

חשוב לו להסביר לי שהקיבה אלסטית ומתרגלת לכמות שמכתיבים לה

ושזה קורה בבת אחת

הלוואי שהניסוי הזה יצליח ויביא לשיפור בחיי המין שלי

אמן

זה לרדת במשקל

ואז לחטב את העניינים

זה לא נגמר ולא ייגמר

אלה הם חיי.

 

אתמול אכלתי בסדר גמור.

בבוקר שתיתי שייק אנרגיה

בצהריים אכלתי סלא טאבולה כרובית (שהיה לח ואפשר לעשות אותו טוב יותר)

בערב אכלתי את השאריות שלו, כי עקרונית הכמות שהכנתי אמורה להספיק לשמונה מנות.

אחר כך עשיתי מקלחת ושתיתי תה, אכלתי מעמול תמרים אחד אחרון שנשאר (באתר "מצפה אלומות" מכנים אותו אלפחורס)

לא יודעת אם זה חוקי לקרוא אלפחורס לעוגייה שלא מכילה ריבת חלב.

מצד שני, למי אכפת?

זה כן נותן תחושה יותר מושחתת שקוראים לזה ככה.

בלילה גירדתי את הקופסה שנשאר בה מהמילוי של ה"אלפחורס".

זה לא נורא. זה עדיין raw, עדיין בריא. 

אני שונאת את הצמיגים האלה שיש לי בבטן. הבליטות הנוראיות האלה שהורסות לי את החיים.

אתמול לבשתי שמלה וממש ראו אותן. איכסה.

הלוואי שהניסוי שלי יצליח. אני חייבת להתמיד.

בכללי, התמדה זה דבר שנורא קשה לי איתו. והייתי רוצה לשבור את זה ולהצליח להתמיד.

חבר שלי אכל אתמול בחוץ וקנה לואקר חדש, בטעם טירמיסו.

לא התפתיתי ולא אכלתי אותו.

אני גאה בעצמי מצד אחד,

מצד שני מרגישה שאני עסוקה רק בזה ולא עושה שום דבר חוץ מזה,

בלהכין, לשטוף את הכלים, את מעבד המזון ואת הבלנדר,

ואני באמת תוהה עד כמה זה אפשרי לשלב עוד דבר בחיים מתהליך של ירידה במשקל,

יכול להיות שזה הולך לקחת לי את כל הזמן וזה לבחור בין לרדת במשקל לבין לעשות כל דבר אחר?

או שאולי זו פשוט התקופה. אני צריכה קצת לנוח.

זה בסדר וגם את זה אני צריכה ללמוד.

אני קצת מצטערת שמיהרתי לקנות את המכשיר שהופך קישוא לספגטי,

למרות שאין לדעת, אולי אני כן אשתמש בו.

בסך הכול אני מאוד אוהבת ספגטי. התנועה מדליקה אותי. המשיכה של האטרייה אל תוך הפה.

 

היום זה ערב יום כיפור. "מצפה אלומות" שלחו במייל אופציה לתפריט די מפנק ביחס אליהם

שכולל אפילו הקפצה של טופו עם ירקות. אני דפנטלי הולכת לנצל את העניין.

הבוקר שתיתי שייק.

בינתיים אני שבעה. אני מעריכה שלקראת 15:00 אני אתחיל בהכנות של האוכל

ועד אז אשתדל לשתות הרבה מים.

אתמול גם רכבתי קצת באופניים, שוב בשטח, זה היה קשה.

אני חושבת שאבור לכביש בלבד.

 

עד כאן להיום. אמשיך לעדכן מחר.

נכתב על ידי Zohar_girl7 , 15/9/2021 13:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Zohar_girl7

בת: 29





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZohar_girl7 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Zohar_girl7 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)