לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מדבר אל הקיר


יומן רשת אישי פרטי אנונימי וכן במה לשירים ופרוזה וכן קצת על עולם המחשבים התיכנות והאינטרנט

כינוי:  קסיוס456

בן: 47



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2024    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

רוח אמיצה + נ.ב.


רוח אמיצה – תיקשור או סתם קישקוש – ופלשבק לשנות ה-90

 

כיוון שהבלוג הזה הוא (לפחות אמור להיות) אנונימי אשתף אותכם במשהו אה... שיראה אולי מטורלל לחלוטין...

 

מדי פעם בערך אחת לחודש או כמה חודשים או כאשר אני עובר איזה שהוא שינויי – אני מקשיב למוזיקה מדיטטיבית ועושה מדיטציה של דמיון מודרך ופונה כמו בתפילה או בשיחה עם מישהו או משהו בתוכי – אני קורא לזה "שיחות תיקשור עם המדריכים הרוחניים שלי" אני מספר להם מה עובר עליי ומה אני חש ומרגיש ומה אני חושב ולפעמים גם שואל משהו או לא ואז הם עונים לי במשך כמה דקות עד חצי שעה או כשעה ומייעצים לי כמו שמישהו אכפתי ואוהב מייעץ לחבר קרוב ומנסים לנחם ולתמוך עם הרבה אמפתיה ואכפתיות – ואז המדיטציה מסתיימת ואני ממשיך בסדר יומי כאילו כלום...

 

התחלתי לנסות עד שהצלחתי לתקשר עם המדריכים הרוחניים שלי אי שם לפני תשע שנים אי שם ב 2015 – ניסיתי כול מיני טכניקות של דימיון מודרך ומדיטציות מיוטיוב ומוזיקה מדיטטיבית ומאז המשכתי עד שביססתי קשר יציב איתם...

 

נישמע פסיכי קוקו לאללה נכון? כאילו "אה הוא מדבר אל הקולות שלו בראש" או "מממ... זה סימפטום של המחלה שלו מסכן" או "הוא כול כך בודד שהוא מדבר אל חברים דמיוניים שלו" ועד אפילו ל- "אולי הוא עוסק בכשפים ומאגיה"...

 

כך או כך אני לא מזיק לאיש וזהו עינייני האישי והפרטי –

אני גם לא טוען שאני "מדיום" או "מתקשר" או "רואה בניסתר" וכיוצא באלה – הדברים שאני והמדריכים הרוחניים שלי מדברים בינינו הם לא מעיניינו של איש אולם רק אומר שהם נוגעים לי ולחיי ולא לאחרים –

 

כי פעם אי שם בשנות התשעים (אם הייתם שם ואם אתם עוד זוכרים) היה מה שניקרא "עידן חדש" – "ניו אייג'" והיה חופש לבחור איזה דרך רוחנית מתאימה לך לפני שהיהדות והחזרה בתשובה בלעה את הכול לתוכה כדרך הרוחנית היחידה שקיימת לעם היושב בציון...

 

שנות התשעים היו תור הזהב של ה"תרמילאות הישראלית" יוצאי צבא הלכו לחרוש את העולם ולהיפתח לדרכים רוחניות שונות ומשונות – היה חופש רוחני באוויר אלפי דתות ואמונות של עמים אחרים ניחקרו והתנסו בהם – היו חנויות ספרים שלמות של "ספרי עידן חדש" של דיסקים למדיטציות וכוליי - מי זוכר אותם כיום? כשהאופציה היחידה שלנו זה היהדות והחזרה בתשובה וכול דבר לשאול את הרב ואת ספרי חז"ל

 

פעם נערים ונערות היו קונים קלפי טארוט וספר על טארוט ומתחילים לנסות לשאול את הקלפים או אנשים היו הולכים להתייעץ עם אסטרולוגיות או מתקשרות פעם אנשים שאיבדו את יקיריהם הלכו לספרייה הציבורית לקרוא ספרי עידן חדש על גילגול נשמות וקיבלו איזה תקווה שלא הכול אבוד...

 

היום כול מה שיש לך את את ארון הספרים היהודי וחז"ל ו"מה שאומר הרב" והמסורת והתורה והמצוות... כול זה מדבר אליי מעט מאוד – מכול הארון ספרים היהודי הספר היחידי שמדבר אליי אולי קצת זהו ספר התהילים אותו גם הייתי קורא שוב ושוב מההתחלה עד לסוף בתקופות של קושי ומשבר...

 

זה עצוב לראות שאותה פתיחות שהייתה בעבר ניסגרה וחדלה להתקיים – היום כאמור "מה שאומר הרב" או "מה שאומרים הרבנים" אני באופן אישי מעדיף לדבר עם המדריכים הרוחניים שלי מאשר לשאול איזה שהוא רבנים על מה שאינו עניינם – הדת היהודית עשתה לי מספיק נזק נפשי ומספיק אומללות ואני יודע את רשעותה וחוסר סבלנותה והפרימיטיביות שלה כי יהדות זו קודם כול דת ודת זה קודם כול כיסא כבוד וכסף ואיפה שיש דת שם מסתיימת הרוחניות ואין בה שום רוח הקודש ולא שכינה ולא שום דבר רוחני

 

אם כבר דת ורוחניות אני מעדיף את הרוחניות אחרת לא יהודית או אמונה משל עצמי לפי ניסיון חיי ומה שמתאים לי (ומה שמתאים לי לא יתאים לאף אחד אחר) היהדות רואה אותנו כקולקטיב כעם ואילו אני מעדיף לראות את עצמי כנפש כנשמה וכאדם המחפש מגשש את דרכו או דרכה שלה אל עבר מה שניתפס בעיניה / עיניו כגאולה של הנשמה – והחיים האלה הם אך ורק מסע או גילגול אחד נוסף בדרך אך ההתגלות – לרגע בוא אני והאל נהיה לאחד – אינני מבקש להתנחם באיזה דת של עם סגולה או עם ניבחר – בעיניי זה קישקוש – אינני שואף לגאול את העולם כי העולם הזה הוא חסר תקנה אלא אני שואף לגאול את נישמתי בדרכה אל האלוהי – והחיים העולם האלה הם אך ורק אמצעי ללמוד את שעליי ללמוד ולצמוח ולהחכים – להחכים וללמוד חוכמה מהחיים עצמם ומהעולם ולא דווקא מספרי חז"ל או כתבים קדושים יהיו עתיקים אשר יהיו...

 

מה דעתכם על כול זה?

 

נ.ב. -

 

ישראבלוג מת...

 

אני מהבוקר מנסה להעלות פוסט שכתבתי לבלוג שלי בישראבלוג 10 או 12 שעות מנסה ולא מצליח

האתר קורס שוב ושוב או חוסם אותי בגלל השד יודע למה...

 

וזה עצוב עצוב מאוד –

זה לא עוזר שאני מנסה להשתמש ב מצב אינטרנט אקספלורר של הדפדפן שלי (אדג') זה גם לא עוזר בכלום שניסיתי להתקין במכונה וירטואלית אצלי על המחשב חלונות אקס פי עם אינטרנט אקספלורר 8 במיוחד בשביל ישראבלוג

 

בסופו של דבר זה לא משנה כלום – ישראבלוג הוא פלטפורמה מתה לבלוגים שאף אחד לא יכול לקרוא יותר הוא בית קברות דיגיטלי לבלוגים של נעורים אבודים ושל שנות האלפיים שחלפו מזמן

 

רק פסיכופטים וסאדו מזוכיסטים ממשיכים לפרסם בו פוסטים או להעלות תוכן לבלוגים שלהם...

 

ודווקא כן קוראים אותי שם... זה מוזר – מישהו השאיר תגובה רק אתמול לאחד הפוסטים...

 

ישראבלוג מת – יהי זיכרו ברוך...

נכתב על ידי קסיוס456 , 3/5/2024 18:38   בקטגוריות הגיגים, יומן, רוחניות, ביקורת, אופטימי, פסימי, ישראבלוג  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



668
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , המתמודדים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסיוס456 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסיוס456 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)