לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מדבר אל הקיר


יומן רשת אישי פרטי אנונימי וכן במה לשירים ופרוזה וכן קצת על עולם המחשבים התיכנות והאינטרנט

כינוי:  קסיוס456

בן: 47



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2024    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

טור פרידה זמני


טור פרידה מישראבלוג...

 

אני ניפרד מישראבלוג אולי באופן זמני ואולי באופן קבוע – כי נידמה שהמקום הזה מתעקש להיות בלתי ניתן להשגה כמו מישהו שלא עונה יותר לטלפון יותר ולא רוצה לשמור על קשר

 

אי אפשר להגיע לבלוג שלי ולפרסם פוסטים ולהעלות תוכן – ועם הזמן זה הולך ונעשה בלתי אפשרי לקיים פה בלוג

 

הפלטפורמה מקרטעת קורסת וחוסמת לסירוגין – זה פשוט סיוט – ואני לא יודע אם זה פשוט כי יש עומס על השרתים או בעיות תחזוקה או השד יודע מה...

 

לכן לצערי אני נאלץ לנדוד לאלפא בלוג שם כבר יש לי בלוג ולהלן קישור למי שרוצה לשמור על קשר איתי או להמשיך לקרוא אותי

 

https://www.alphablog.blog/index.php/user/235/

 

גם שם אני אנונימי אבל תחת שם אחר כמובן – כי לא השכלתי לשמור על הכינוי שלי מפה וגם לא על השם של הבלוג מפה...

 

בכול אופן אני מפסיק לעת עתה לפרסם פה בישראבלוג לפחות עד שאולי יפתרו הבעיות בנגישות ובקישוריות של הפלטפורמה (ולצערי זה נדמה שזה לא הולך לקרות ואם כך אז לא אפרסם פה יותר בכלל)

נכתב על ידי קסיוס456 , 4/5/2024 05:05   בקטגוריות פרידה, ישראבלוג, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



668
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , המתמודדים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסיוס456 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסיוס456 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)