לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מדבר אל הקיר


יומן רשת אישי פרטי אנונימי וכן במה לשירים ופרוזה וכן קצת על עולם המחשבים התיכנות והאינטרנט

כינוי:  קסיוס456

בן: 47



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2021    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

12/2021

התקררות


יום שבת -


כבר שלושה ימים שאני מקורר/מצונן/חולה כול הזמן מקנח את האף וטובע בטישואים ספוגים הנזלת וכאב גרון קל והתחלה של שיעול (כי כמובן שזה יורד מהאף לגרון ומשם לריאות) ואני כבר התחלתי לפחד שזה קורונה אז הרמתי טלפון לאבא והוא הרגיע אותי "יש לך הצטננות או שפעת זה הכול - תשתה תה חם ותיקח דקסמול" ואני כבר מרגיש שאימא ואבא רואים בי איזה סרח עודף איזה טרחה שאני מרים טלפון אליהם בבוקר שבת ומטריד אותם ומקלקל להם את בוקר שבת ומטריח ומטריד אותם עם הצרות שלי ...


מוזר כול עוד היה קיץ בחוץ וחם ובדירה היה מיזוג על קירור ולבשתי ארוך הייתי בריא כמו שור והנה רק שבוע וחצי של קצת חורף וגשם וכול הנגיפים והמיקרובים יוצאים מהחורים שלהם - אין לי מושג איך נידבקתי הרי אני מקפיד על מסכה וכללי היגיינה כשאני יוצא/חוזר מבחוץ - מי הדביק אותי? ובעצם מה זה משנה? זה ויראלי חלק טיבעי מהחורף יומיים גשם וישר חוטפים שפעת או התקררות ישר חוטפים וירוס - לפחות זה לא קורונה ולפחות עשיתי את כול מנות החיסון כך ש טפו טפו טפו - זה אמור להגן עליי (אני מקווה)...


היום גם שיעור תיכנות בזום - אם לומר את האמת - אין לי השכלה ורקע מתאים לתיכנות יש לי רק 12 שנות לימודים מגמה הומנית מלפני 26 שנה אין לי תואר או השכלה במדעי המחשב אין לי מתמטיקה ובקושי יש לי אנגלית - אני לעולם לא אעבוד בהייטק ולעולם לא אפתח משהו מקצועי גם לא פרוייקט קוד פתוח וגם לא משחק מחשב מגניב - אז נידמה לי לפתע שכול השיעורים הפרטיים שלי ב5 שנים האחרונות שלי כולל הניסיון העכשיוי ללמוד ++C שהיא השפה הכי קשה מסובכת ומורכבת ללמידה - פתאום הכול ניראה בעיניי כבזבוז זמן מוחלט ובזבוז כסף - אני לומד כבר 5 שנים אצל אותו מורה בחור צעיר ממני שעובד בהיי טק ונותן שיעורים פרטיים בזום (בגלל הקורונה לפני זה היה בא עד אליי ויושב איתי מול המחשב) למדתי VB.NET PYTHON JAVASCRIPT QB64 FREEBASIC  ועכשיו מנסה ++C הבעיה היא שאיבדתי את האמונה שאוכל לתכנת משהו שימושי או מועיל - אומנם ידע זה כוח אבל בסופו של דבר אני ממשיך עם תיכנות בעל כורחי מחוסר ברירה כי אני צריך תעסוקה שתשכיח ממני כמה אני בודד ולבד...


אני לבד אני חולה מקורר ומצונן או עם שפעת (לא קורונה) ולבד ובודד כמו כלב ללא חבר או קשרים חברתיים אני מנסה לדבר עם אנשים בחדרי שיחות של קהילות מפתחים וגם שם אף אחד לא אכפת לו ממני הם כולם בוגרי קולג' אמריקאי ועובדים מנוסים בהייטק ומהנדסי תוכנה ואילו אני איזה סתם חולה נפש זקן שצץ לו משום מקום ללא השכלה ועם אנגלית שבורה והם מתייחסים אלי כמו איזה נפלתי מהירח :(


לבד בודד ללא אף אחד לא אונליין ולא אופליין מקורר או עם שפעת מנסה לשווא ללמוד ++C כאילו שזה ייתן לי משהו (זה לא או שלא הרבה) 

 

נכתב על ידי קסיוס456 , 4/12/2021 15:11   בקטגוריות בדידות, תיכנות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





547
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , המתמודדים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקסיוס456 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קסיוס456 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)