לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2021    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

12/2021

Not because you should, but because you must


זה היה מן שבוע מגומגם כזה.
קיבלתי משימה - לשים לב לכל פעם שהאוטומט שלי פועל על מנת להדוף קבלה של משהו ממישהו או לחלופין קבלה שלי את עצמי. לשים לב כשאני  מחליפה באוטומט מחשבה חיובית במחשבה דואגת או מבטלת ולא נעימה.
או אה או אה. 
זה קרה הרבה.

"את יפה."
-"פףףףףףף."

"רותם סלע הייתה משלמת הון כדי להראות כמוך. את צריכה לדגמן"
-"כן, לדגמן מסיכות פנים."

אפילו באימון, כשאני יודעת שנתתי הכל (וזה עדיין הרגיש לי לא מספיק) והמאמן מרים לי והקבוצה גם כן.
אני מסמנת עם היד תנועה של 'ככה', בינוני, פרווה, חצי חצי. כדי להקטין ולבטל.

וגם אתמול.
אמרו לי שיש לי 'אנרגיה חזקה'
ואני טיילתי בראשי לפעם האחרונה שבה מישהו אמר לי משהו דומה ואז נזכרתי.
"פחד אלוהים לדבר איתך."

האוטומט שלי מבטל כי האוטומט שלי מטיל ספק במחמאות. מה האינטרס שעומד מאחוריהן? למה אנשים מחמיאים לי?
אני כבר מכירה בעל פה את הטון המתחנחן-על-מנת. המחמאות הדורשות. ה'-מה היינו עושים בלעדייך?' שתכליתן להזכיר לך שיש לך תפקיד שעלייך למלא. כך יוצא שכל המחמאות נצבעות בצבעים האלה.

ואני תוהה מתי אאמין למחמאה הכנה. לאדם שמסתכל עליי ואומר לי שאני יפה ואני נעתרת.

אני מתגעגעת לכמה אנשים באופן שמעסיק אותי מדי.





נכתב על ידי Super Stupid , 10/12/2021 17:22  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  Super Stupid

בת: 28




3,087

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSuper Stupid אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Super Stupid ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)