לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2022    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

6/2022

Fairweather Friends


אחד האלבומים הכי משמעותיים שליוו אותי ב2013. יצא בדיוק לפני 9 שנים.

על גלגול לאחור
כשנתבקשתי להתגלגל קדימה, קפאתי.
התנועה הזו, שדוחפים אותך מאחור, ואת נאלצת להיהפך לכדור, להתגלגל קדימה ולהיעמד שוב באופן מיידי... איך עושים את זה?
קפאתי.
כף יד אחת מונחת לאורך, השנייה אנכית לה. הישבן אל על. לא מצליחה לזוז, רק רועדת.
איפה הידיים, איפה הרגליים? אני משולש שווה צלעות.
ובוכה. בוכה בוכה בוכה, מול כולם.
ורק חושבת על פעמים אחרות בהן
קפאתי.
בפעם הבאה שנתבקשתי להתגלגל, לימדו אותי איך לעשות זאת לאחור.
זו תנועה שאני מורגלת אליה, היא אינסטינקטיבית, הרגליים ממילא מתקפלות מעלה כאשר אני נדחפת לקרקע. פשוט צריך להמשיך את התנועה אחורה. הראש מתקפל לתוך בית השחי, הבהונות מחפשות את האצבעות, באלכסון. כתף אחת נושאת את כל המשקל, רק לא לתת לעורף לגעת
רק לא לתת לו
להימעך
להידרס
תחת עומס המשקל שלי עצמי.
עמוד השדרה מתקפל, גמיש להפליא.
לחזור אחורה - לכך אני רגילה. 
אבל איך אפשר להתקדם?
איך אצליח? 

עצוב לי שאורי זוהר נפטר.
חוזליטו החמור...
אני מרגישה שהכל מתפורר. מפחיד אותי. מקווה שיהיה במה להיאחז אבל פוזלת לארצות אחרות.
אורי זוהר חוזר – סינמטק תל אביב
נכתב על ידי Super Stupid , 3/6/2022 13:40  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  Super Stupid

בת: 28




3,089

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSuper Stupid אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Super Stupid ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)