לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2022    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

3/2022

Damsel In Distress


 


סף תסכול נמוך עד לא קיים.

כתבתי פה פוסט על אובדנות והוא נמחק כי ישרא בן אלף זונות. באמת שנשבר לי כבר ואני מרגישה שגם מכאן אני אעלם סופית.

די כבר.





אני לא בטוב.

אף אחד לא מבין את זה.

 ישבתי אתמול אצל הפסיכולוגית וכל שאלה שהיא שאלה אותי נענתה במילים 'אני. רוצה. למות.'

זה החלום שלי, באמת.

אני רק מדמיינת את זה קורה, אינספור דרכים אפשריות, זה כמו אוויר לנשימה.

למה אני חייבת לחיות את החיים האלה? למה זה נכפה עליי ככה?

 היא שאלה אותי - לאן את הולכת מכאן?


מכאן, כלומר מחדר הטיפול.

למה לא הביתה? במטבח יש מגירה מלאה בסכינים, מתחת לכיור נח בקבוק יפה של אקונומיקה ובחדר השינה מגירה גדושה בכדורים.

במקום זאת, עניתי - לשדות.

אמרתי לה שזו ההזדמנות להריח פריחת הדרים. היא שאלה- מה, זה עכשיו?

כן. זה עכשיו.

בעוד חודש בערך כבר אפשר יהיה להריח מוות של תותים. לא מוות של ריקבון, מוות של תותים שרתחו ונשרפו בשמש. מוות של ריבה.

היא אמרה שאני משוררת.

אני אמרתי שאני רוצה למות.

זה הולך ביחד.








 פיטרו אותי ממקום עבודתי.

הם לא קוראים לזה פיטורין. הם אומרים - 'אם את בוחרת בלימודים, את בהכרח לא בוחרת בעבודה.'

ואני, שבכלל לא אכפת לי ממטלות ההגשה יותר, בכלל לא עושה רשימות יותר (וזה אומר הרבה), בכלל לא מאמינה שאני אצליח כי אין לי לשון חומה וסכינים במרפק, אומרת לעצמי - זה לא או זה או זה.

זה לא חייב להיות דיכוטומי כל כך.

'אבל זה כן'.

אבל זה לא.

ייש פה איפה ואיפה, בהחלט. יש כאן עובדים שעושים מה שהם רוצים, ולהם כן יש את הפריווילגיה לעשות מה שבא להם.

אבל מאסתי במאבקים ומלחמות. באמת באמת. אין לי כבר כח.

העמיתים שלי אומרים להנהלה 'אתם מפספסים פה עובדת מדהימה. תנו לה לעבוד במתכונת שהיא הציעה, תנו לה להצליח לשלב, כולם ירוויחו מזה'.

אין מי שיקשיב.

 אבטלה איט איז, לפחות עד יולי. מתנצלת בפני כל משלמי המיסים (שאני ביניהם).

זאת כמובן אם לא יקרה נס שייקח אותי מכאן לפני כן.








 


היא צודקת בכל מילה שלה אבל היא בלתי נסבלת. קשה להקשיב לה. קול מעצבן ממש.

אז אם אתם רוצים בכל זאת לבחון מה היא אומרת - הנה התמלול:



image.png


 

אתמול הפסיכולוגית שאלה אותי אם אני כועסת או מאוכזבת מההורים.

היא הסבירה שכעס אוחז בתוכו תקווה שדברים יכולים להשתנות ואילו אכזבה, משמעותה הכאב הכרוך בהבנה שדברים לא יכולים להשתנות.

אמרתי לה שאני כועסת על אבא שלי ומאוכזבת מאימא שלי, שכבר שכחה איך זה להיות אימא.

אני מנסה לחשוב, האם מישהי שהפכה לאימא בגיל כל כך צעיר וחייה פשוט 'קרו' לה, הייתה יכולה להבין באמת מה זה אומר להיות אימא.

4 ילדים.

2 נגלות.

הגדולות מגדלות את הקטנים בשעה שאת קורסת על הספה אחרי יום עבודה ונרדמת עד הערב.

ואז המחלה. ואז ההתרחקות. ואז האחריות שאני לקחתי בתוך כל הדבר הזה.

ההיפוך בין הילד ההורי מדי להורה הילדי מדי, קשה מדי, נמאס עליי.



למה את לא מתעניינת בי? למה את לא מתעניינת באף אחד מהילדים שלך?

למה צריך להזכיר לך להתקשר אלינו? למה צריך להזכיר לך שאנחנו קיימים?

למה את מתלוננת שלא מגיעים לבקר אותך, כשזה קצת quid pro quo?

למה שיגיעו באמת?

את קמה בצהריים, יושבת בחוץ ומעשנת ג'וינט אחרי ג'וינט, מחפשת מה לקנות בעלי אקספרס או נודדת בין סודוקו לאינסטגרם, לבאבלס.

ואז היי, הנה מגיע הערב. ולא הכנת ארוחה.

כואבות לך הידיים, נכון. כואב לך כל פעם משהו אחר.

תמיד יש סיבה למה לא לעשות.

תמיד יש סיבה למה לא.

תמיד.

כשהייתי עם שפעת, למה לא התקשרת? כשהייתי עם קורונה, למה לא התעניינת?

את טוענת שאכפת לך, אבל אני מגיעה לתובנה שזה רק כאשר זה מונח אל מול עינייך. וגם אז, זה בלתי נסבל. 'מאמי מה קרה' בטון המעצבן והנגרר. תסתמי כבר, את לא פה, לא אכפת לך.


אבא שלי אולי נואם נאומים (אותו נאום בכל פעם) אבל הוא מתעניין בי. אכפת לו ממני. את אדישה אליי, אדישה לכל הילדים שלך ואדישה לחיים ואל תספרי לאף אחד סיפור אחר, אנחנו לא קונים את זה.

הפסיכולוגית אומרת שאולי נפגעת פגיעה קוגניטיבית מאז המחלה. זה לא מעניין אותי. אני רואה איך איבדת את הסקרנות שלך. מה מחכה לך ביומיום?

ככה מתנהג אדם ש'זכה' בחייו שוב?

יש שיטענו שכן, זכית באפשרות לבחור בדיוק איך את רוצה לחיות את החיים שלך. הנה, את חיה את החלום שלך. לעשות כלום.

אני בזה לזה ואני מאוכזבת ממך. את תהפכי לסבא ואני אצטרך לסעוד אותך.


 מה את מטיפה לי על כמה החיים יפים אם את חווה אותם דרך מסך?

למה לא שמרת עליי מפני העולם הזה?

למה את כועסת עליי על כך שלא סיפרתי לך מה עבר עליי?

למה עשית לי את זה? למה הבאת אותי לכאן ועכשיו כועסת על כך שאני

גם.


 



 

כשאת אומרת לי

שלא מזמן

חבטת

בעצמך

עד לכדי כאבי ראש

שהדהדו למשך

שבוע

את מוסיפה

באגביות

בלתי

נסבלת

שהיה שם מישהו

שאחז את ראשך

בחמלה

וחיבק את הצער

ואת הזעם

ואותך.

אם כך

תוהה אני

כיצד תוכלי בכלל

להבין

מה נותר מראשי?


 



בעולם בו אדם מכה אדם אחר, זוכה בפרס ותשואות הקהל דקות ספורות לאחר מכן, מי בכלל מתפלא שיש פיגועים ומלחמות?

אני מתה על צביעות.

נכתב על ידי Super Stupid , 30/3/2022 20:27  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Well, fuck you then









טוב. אני מרגישה שכל כולי גועשת. אני לא מפסיקה לבכות מאז יום רביעי ואני מרגישה שאני צריכה לעשות קצת סדר בכאוס.
על מה את כועסת, סטופיד?

1. לימודים

מנהלת בית הספר היקרה, מי את לעזאזל?
מתי הצגת את עצמך בפנינו, המסלול ה'פחות נחשק', ה'צדדי'? מתי גילית בנו עניין? מתי הזמנת אותנו לשיחה אישית? מתי אמרת לנו שלום במסדרון?
במשך שנה וחצי, אף לא מילה אחת.
אז למה שאני אסכים לקבל את ההחלטות השרירותיות שלך?
בואי תאלצי את כולם להגיע פרונטלית לבית הספר. בואי, אל תאכפי מדיניות של מסיכות. בואי תתני למורים להגיע לשיעור כשהם מעידים על עצמם שהם לא מרגישים טוב, תאפשרי להם ללמד כיתה שלמה - בלי מסיכה - ואז כשהם מדביקים תלמידים, תדרשי מכולם לבצע בדיקה ביתית -על חשבוננו, כמובן, וללא החזר, ואם יש מישהו חולה - לא תאפשרי לו בשום אופן אופציה היברידית, למרות שהוא מחויב בבידוד של 5 ימים על פי חוק.
כן, המון המון היגיון יש בהחלטה הזו.

למה אני צריכה להתחנן למשובים על העבודות שלי? למה אני צריכה להזכיר למורים? למה אני לא יכולה לקבל את המשובים - כתובים - אלא לגרד שברירים ממפגש עם צנון גריאטרי שאין לו מושג בכלל מי אני ומאשים את הרגישות שלי בכך שאני 'מאוכזבת' מהלימודים. FUCK YOU

העובדה היא שהלימודים האלה עולים המון כסף. לקחת אותו, את בהחלט יודעת. לספק את התמורה? פחות.
חייבת להגיד, אני לא ממש נהנית מה-golden showers שאת ממטירה עליי, תודה.






2. אנושי ואנוכי

ש היא מן אות כזו שנראית כמו קלשון. כמו של לוציפר. 
כ היא מן אות כזו לא שלמה, חצויה, שמפנה גבה לכל מה שמאחוריה ומתחברת בחיכוך חך צורם לכל מה שלפניה.

והאמת היא שאין הבדל גדול.
האמת היא? שאנוכי ואנושי הן מילים נרדפות.
ולא סתם אני בזה לאנושות השטנית והמרושעת. ולא סתם אני מרגישה כל כך לבד כל הפאקינג זמן. כל. הפאקינג. זמן.
אני גדלתי עם חוסר יכולת לווסת בין נתינה ולקיחה. מבחינתי, לקיחה היא אקט שמאפיין את האנושות, ואני לא רוצה להיות חלק מכל הרוע הזה. אז אני בצד שמעניק.
אני מתנדבת. כל הזמן. בחווה, בבית אבות, בבית ספר לילדים על הרצף, בפנימייה, עם חיילים בודדים, יו פאקינג ניים איט.
אני עובדת בעבודה שתכליתה - לשים את האחר(ים) במרכז, להעניק להם, לעזור.
אני תורמת דם, לא צריך אפילו למצוץ אותו ממני.
אני הראשונה לזנק כשאימא שלי צריכה משהו, לא השארתי שום פיסת טוב לעצמי.


אז על מי אני כועסת?
אנוכי. על עצמי.
אני לא מכינה יותר עוגות לאף אחד. גם לא עוגיות.
אני לא באה יותר עם אוכל נוסף, למקרה שלמישהו אין.
אני לא מוכנה לתת יותר לאנשים שרק לוקחים ממני ומסתכלים עליי כמו איזו קריקטורה של הנדבנית החמודה.
הכוונות שלי הן תמיד טובות, אני תמיד אגיד מה שצודק בעיניי. אבל החריקה של טחנות הרוח מחרישה את אוזניי ונמאס לי.


תזדיינו כולכם.






3. אימא

למה את לא שואלת מה שלומי?






















"כשכואב לנו, הגוף מפריש הורמון בשם בטא-אנדורפין שהוא משכך כאבים וגורם לנו לאופוריה.
אז אם את רוצה לרמות את הגוף, להתמתח זה טוב... עד לרמה שטיפה כואב ואז
לשחרר."

הבידוד הזה גורם לי לרצות להעיף את הפלאפון ולהשתבלל אפילו יותר. שאף אחד לא יצליח להשיג אותי, שאף אחד לא יראה. כמו הגלימה של הארי פוטר.
כששואלים אותי שאלות כמו 'נו מה זה עוד יום לפה, יום לשם' ולא מבינים כמה השאלה הזו יכולה לטרגר אדם בודד...
זה בעייתי.




Help me
I can't hold your heart anymore
It's better off out of my clumsy hands
Even if it falls down to the floor

Help me
I don't know how to hold your heart anymore
If I press too hard, it shatters
If it's not strong enough, it pours

Help me
I can't have control over your heart anymore
My soul is ill and rotten
My radiation will ruin your core

Help me
I don't know how to ask anymore
You have to go on without me
Even if your heart is too sore

But
It's just that I
Can't
Be
Helped



זה נקרא בקשה לעזרה. וזה מתמצת את מערכת היחסים האחרונה שהייתה לי, מנקודת מבטו.

אני הולכת לעשות קצת מתיחות.
נכתב על ידי Super Stupid , 18/3/2022 20:25  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Flesh Failures


שנתיים. שנתיים אני מצליחה להתחמק מהמחלה הארורה הזו.

שנתיים של אוויר מצומצם מתחת למסיכה.

שנתיים של חרדה.

שנתיים של ויכוחים מול מי שמזלזל.

שנתיים של בידוד.

שנתיים של בדידות.

והנה.

פס אחד אדום חזק, השני דהוי יותר.


 אני עוד לא בטוחה איך אני מרגישה לגבי זה. הקלה, באסה, חרדה.

אני רק יודעת ששבוע שעבר הייתי עם שפעת ומאוד לא מתאים לי עכשיו סיבוב שני.

ואני יודעת להגיד שהבידוד הזה לא הולך להראות שונה בהרבה מהיומיום שלי.


  









 


 



 



 




 


לא מצליחה לזקק את המחשבות, לא מצליחה לכתוב כאן בנדיבות.


אולי במקום, תספרו לי אתם איך אתם מרגישים?


 


 


 

נכתב על ידי Super Stupid , 17/3/2022 15:55  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  Super Stupid

בת: 28




3,088

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSuper Stupid אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Super Stupid ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)