לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימי חיי


אין מקום אחר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2008

אני קשה עכשיו


כאילו מענישה את הסביבה
אני רואה את זה לאחר מעשה רק
אני מגעילה לאנשים, לעתים מעליבה, יורה בלי לחשוב הרבה- מה שבא,  כועסת ללא סיבה אמיתית..

אין לי כוונה להיות כזאת, אפילו אני מודעת לזה ומשתדלת שלא להיות כזו
אבל זה לא יוצא לי להיות רכה
משהו פנימי לא מאפשר לי את זה.

ואני יודעת, שזה פוגע בי בראש ובראשונה
ועדיין.. בטח יקח זמן

אני מבינה שזהו שריון מגן, שככה אני מסננת
שככה "מי שירצה- יתאמץ" ואני לבנתיים לא אפגע
נכון, עם שירון מגן לא ניתן להיפגע
באדם נוקשה לא ניתן לפגוע
אך נוקשות ניתן לשבור
ולהישבר.. זה לא מה שאני רוצה

אני רוצה להיות רכה ולהתאים עצמי לסביבה  -  כמו המים
הם לא נפגעים
הם לא נשברים

הם משנים מקום
הם משנים צורה

אבל היום, עכשיו, אני נוקשה
אני לא רכה
משהו לא מאפשר לי  זאת

נכתב על ידי , 10/10/2008 03:24   בקטגוריות אמיתי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNon-stop אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Non-stop ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)