לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימי חיי


אין מקום אחר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2005

הילד(ה) שגנבו לה את החיוך


ויפסנה נשמע לי טוב וקסום.

הייתי יכולה להנות מזה. בחיי. נראה לי.

אבל הציפייה הזאת שמשהו חיצוני יביא לי שינוי ומשמעות שגויה.

אני צריכה בעצמי להביא את השינוי.

מעבר למילים ורגשות פנימיים הכל נראה כלפי חוץ מושלם.

אני בעצמי מופתעת. נראה באמת שחל שינוי. אולם אני בפנים מרגישה שלא מספיק השתנתי.

אז נהייתי פחות תלויתית. ויותר עסוקה. ומרגישה יותר שווה.

אבל החלל הריק לא נעלם.. המודעות העצמית הולכת ויורדת.

וזאת הבעיה.

רק לחייך..  הרי החיים טובים. מה רע לי עכשיו?

הכול מעולה. באמת. בחיי.

זנ לא שאני עצובה אפילו. אז מה מונע ממני לחייך?

מה אני הילד שמכר את החיוך? ככה אני מרגישה.

כאילו אין לי יכולת כזו. כאילו גנבו לי את החיוך.

 

לפחות שהיו משלמים על זה.. לא פייר!

 

עוד מעט..  עניין של זמן.. לא למהר.. לפרגן לעצמי כמו שאחת החכמות אמרה.. אי אפשר הכל בין יום ללילה..  הנה התחלה..  המשך יבוא..   וכך גם החיוך.. אני יודעת את זה!

 

נכתב על ידי , 12/2/2005 15:17   בקטגוריות גילויים על העצמי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNon-stop אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Non-stop ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)