לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימי חיי


אין מקום אחר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2005

עלילות החיוך- המשך


אני כועסת על עצמי.

לא מבינה למה אני כל כך מגעילה לעצמי. עכשיו זה גם התבטא על חבר שלי. סתם כעסתי עליו. לא זוכרת אפילו על מה. הוא אמר שאני רק יושבת במחשב או יושנת או אוכלת. אז התעצבנתי עליו ואמרתי שהוא לא צודק ורואה דברים בצורה רדודה..  זה די נכון אני באמת נמצאת הרבה ליד המחשב. כמובן שהוא מגזים אבל עדיין. סתם התעצבנתי עליו. 

כי רע לי. ואני לא מצליחה לבטא את התחושות שלי לא במילים ולא בכתב..  אז אני מראה את זה בכעס.. כעס רגוע גם כן.. לא יותר מדי. קצת ציניות ולקינוח גם אירוניה אם אפשר.

ורע לי. רע לי מעצם האובדה שאני לא מצליחה לבטא את עצמי ולא מבינה למה רע לי.

הרע הזה מטריד אותי.

כי הכל בסדר. באמת. בחיי.

זה מטריד אותי כל כך..  אני לא מוצאת מנוח.

לאן לעזעזל הולכת כל השמחה שלי? ואיפה המצב רוח? ומדוע גנבו לי את החיוך?

אני רוצה אותו.

 

כל המוצא מתבקש להחזירו.

 

נכתב על ידי , 12/2/2005 23:34   בקטגוריות כעס עצמי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNon-stop אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Non-stop ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)