לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימי חיי


אין מקום אחר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2005

שבוע חדש


אחרי סוף שבוע נהדר ומקסים בא לו השבוע החדש.

ושוב אני קמה בבוקר, מחפשת תרוץ טוב להתקשר לאחמ"ש להגיד שאני לא באה

ושוב חוזרת מהעבודה מותשת מעייפות רק רוצה לנוח

ושוב יושבת שעות בישרא קוראת על מה שהתרחש בזמן שלא הייתי.

מתי זה כבר יגמר העייפות הזאת? מתי?? 

ומתי אני יעבור תאוריה? אני אמורה עכשיו ללמוד לתאוריה  ומחר לגשת.

מחזוריות. מעגל שכזה שלא מפסיק.

[ואולי כל התחושות האלו קשורות לזה שאני במחזור? מחזוריות..  דומה קצת.]

לפעמים אני מרגישה כל כך מסכנה.. כמו עכשיו לדוגמא.

חשבתי שיש בי כוחות מחודשים והנה הם תמו.

בוקר של ראשון שיש בו עבודה מספיק. הורס את הכל.

דווקא אני לא דיכאונית או עצובה עכשיו. סתם מותשת. 

וקצת כועסת על עצמי שאני לא לומדת..

 


היום בדר לעבודה, קצת לפני שנרדמתי הדהדו בראשי 2 פוסטים שאני חייבת לכתוב

דף חדש

ו- ישרא זה כבר לא סוד.

 

המשך יבוא..

 

אני לא מתכוונת יותר להסתיר את הבלוג יותר. זה גם יורד לפסים פחות וירטואלים. אני גם לא רואה סיבה. אני מה שאני. אני כותבת על חיי. אין לי מה לחשוש ומה להסתיר. אם הוא ישאל אותי מה אני עושה במחשב- אני אגיד לו שאני בישרא. ושיש לי בלוג.

אולי..

נכתב על ידי , 27/3/2005 18:52   בקטגוריות שיגרה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNon-stop אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Non-stop ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)