לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימי חיי


אין מקום אחר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2005

מה לא בסדר?!...


איכשהו בימים האחרונים כולם כועסים עליי.

ואני אולי דפוקה אבל לא עד כדי כך שאני לא אבין שזה בגללי.

למה? אין לי מושג האמת.

בחיי שאני מתנהגת כמו תמיד.. 

ואיכשהו, כל העולם מתכנס נגדי.

ולי אין כח לכל הריבים האלו, שנראים לי שטותיים ביותר וחסרי כל טעם.

ועכשיו כשאני חושבת על זה-  עם כל האנשים האלו היו יוצאים מנקודת הנחה שאני אוהבת אותם אז זה בכלל לא היה קורה.

אז אולי אכן, הסיבה היא שאנשים חושבים שאני לא אוהבת אותם. אולי אני מתנהגת אחרת.. אבל הלו- איך אני יכולה שלא?

אחותי, חברה טובה שלי, ידיד שבאתי במיוחד בשבילו לאיזה מקום כשבכלל לא היה לי כח..

 

אני ניסיתי לחשוב למה העצבות הזאת

והגעתי למסקנה שאולי זה הפחד משינוי.  

עזיבת העבודה, התגייסות, מחשבה על פרידה, מחשבה על לשנות את הדברים שאני לא אוהבת בי.. 

אלו שינויים שאני לא יודעת אם אוכל להתמודד איתם.

אני פוחדת מהשינוי הזה. אני לא יודעת איך לעשות אותו. ומה לעשות בדיוק. ואני פוחדת שאני לא אצליח.

מלא תחושות מעורבות שמפחידות אותי..

וזה לא ממש מתבטא, אני לא נראת כועסת או עצובה. אני בסדר.

זאת מן עצבות פנימית כזאת, כמו שאמרתי למישהו וזה נראה לי תיאור טוב- ליצן עם דמעות מצויירות על הפנים. שהוא נראה כל כך שמח ומלא בדברים מצחיקים, שהדמעה הזאת אינה נראת. אולם קיימת.

המחנק בגרון לא עובר. וגם הברק בעיניים. לא באמת דמעות. רק ברק וטיפות קטנות.

 

ואני מרגישה שאני צריכה אדם שישפר את מצב רוחי וזה לא נכון

וגם מרגישה שאין כזה..

 

היא מחפשת את המקום שבו לא תחשוב עוד עליך

אם אתה הולך אז קח אותי

אתה שומע זאת אני!! שרה אליך...

 

 

נכתב על ידי , 1/4/2005 19:41   בקטגוריות גילויים על העצמי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNon-stop אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Non-stop ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)