לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימי חיי


אין מקום אחר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2005

וואו


 

אני לא לבד כי יש לי אותי

אולי בסוף תלמד

אני לא לבד

אני בשבילי תמיד מחזיקה מעמד

 


בסופו של דבר, אני יודעת את האמת

אני יודעת שרק אני יהיה כאן בשבילי

אני יודעת שכשאשבר- אף אחד לא ירים אותי חוץ מעצמי.

אני יודעת שבזכות עצמי אני מחזיקה מעמד.

כי כשאני לבד, והמחשבות הרעות חודרות לתוכי

רק אני שם. אני משקיטה אותם. אני לא נותנת לדמיונות האלה להפוך למציאות.

אין לי חיבוק באותו הרגע, אין לי כתף לבכות עליה, אין לי יד שתחזיק אותי חזק.

יש לי רק אותי.

 

נכתב על ידי , 2/4/2005 12:44   בקטגוריות שירים שנכתבו בשבילי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNon-stop אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Non-stop ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)