לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימי חיי


אין מקום אחר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2005

שאלון שראיתי


לפקצ!ת למינם, אל תטעו, זה חד פעמי..

 

10 אנשים שאני הכי אוהבת להיות בחברתם

קשה להגיד.. אנונימיות וכאלה. (ואי, איזה תרוץ טוב לא לענות! פשוט אין לי 10 שאני באמת אוהבת.)

טוב, אני אציין כמה שאני יכולה-  הילדה מעבר לים, הידיד עם העיניים הכחולות וחבר שלי.

 

9 מאכלים שאני אוהבת לאכול

ספגטי ברוטב שמנת פיטריות מוקרם, תפוח אדמה ברוטב שמנת פיטריות, ביצות קינדר,תותים בשמנת, חבילות נקניק שלמות (בהתקפים או לעולם לא),פירה,איקרה של חצילים מבושלים תוצרת אמא, קוויאר אדום, דג מלוח יבש, ו.. דני של הצבא נחשב?

 

8 דברים שרצים לי בראש כרגע

להצר את המדים

האם זה אמיתי לנסות לעזור למישהו שאינו רוצה את עזרתך

עדיף להיות חכם ומשכיל עם בית גדול בלי לדבר בפתיחות אמיתית ולהביע רגשות או להיות שמן והרבה פחות משכיל אבל לחוות אהבה?

ללכת למסיבה של חבר של חבר שלי מהצבא או לא

אני חייבת לסדר את החדר

ולהכין ספגטי עם שמנת ופיטריות

חייבת לסדר גבות וציפורניים היום

ולמה נראה לי שאני לא הולכת לעשות את כל זה?...  

 

7 דברים שאני נוגעת בהם כל יום

מברשת שיניים

פלאפון

עצמי

מדים

משקפיים

גרביים

ארנק

 

6 דברים שאני עושה כל יום

מתעוררת

מצחצחת שיניים

מתקלחת

מדברת עם החבר

בוהה (זמן לעצמי לחשוב)

אוכלת

 

5 דברים שאני רוצה לעשות לפני שאמות

קורס ברמנים

להתחתן עם בעל תומך מפרגן וחכם ולהוליד ילדים

לעבוד כפסיכולוגית

לצייר או לרקוד

להיות ראלית

 

4 דברים שאני אף פעם לא אעשה

(אני אתייחס לנכון לעכשיו.. אני מאמינה שאין דבר כזה אף פעם)

אתאבד (נשמע מאוד ציני)

ארביץ לילדים שלי (או לילדים אחרים)

אעשן

אפגע בכוונה

 

3 דברים שאני חושבת עליהם כשאני מתעוררת

איזה יום נפלא יהיה היום

אם דיברתי עם מישהו בלילה (כי אני אף פעם לא זוכרת בבוקר.. טוב שאתם לא יכולים להתקשר)

איזה כיף לחבק את הכרית/ החבר

 

2 בגדים אהובים עליי

הגינס עם הכיסים בתחת

המדים

 

אדם אחד, שאני אוהבת אותו יותר מכל דבר אחר בעולם

חבר שלי  :)

זה היה שקוף, לא?

 

 

אז קצת שברנו שיגרה, קצת לא עצובים. קצת פצקי!ת 

מצחיק עד הזוי. עוד לא החלטתי.

אני יודעת שזה סתם שאלון ורק אני נסחפת..

איפה הים??

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 12/5/2005 15:28   בקטגוריות לא קשור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNon-stop אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Non-stop ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)