לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימי חיי


אין מקום אחר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2005

לדבר


זה נראה לכם כמו הדבר הכי ברור מעליו והכי קל לעשות.

אז תתפלאו-

יש אנשים שלדבר על רגשות או תחושות זה לא הכרחי עבורם.

עכשיו אני מקווה שזה יותר ברור למה לדבר זה לא פיתרון קל כפי שהוא נשמע.

אני יכולה לדבר, כן? הבעיה היא שהקישור בין זה שאני אדבר ולבין זה שהוא יבין יגיב או אף ישתנה הוא מקרי לחלוטין..

ספק כי הוא לא רוצה ספק כי הוא לא יודע איך לעשות את זה

(מה שנשמע לחלק הזוי לחלוטין..)

 

עובדה, שהיום אני בגימל בבית והוא בא אליי ישר אחרי הצבא והיה איתי אבל מצד שני הוא לא ממש פינק אותי (בלי חמודה שלי, מסכנה שלי, מה כואב לך, איך לעזור לך או חיבוקים ונשיקות) שהדברים שציינתי אכן היו עוזרים. אז אולי הוא רוצה ומנסה ואני רוצה יותר מדי?

נמאס לי לנסות להבין מה הוא מתכוון.

נמאס לי להיות בתהליך תמידי של "ניתוח הקשר". הוא לא ככה. הוא פשוט זורם עם הקשר..

ובכלל- אין לי כח לחשוב עכשיו על הקשר או לנתח אותו.

עכשיו אני צריכה לנתח מחשבים..  :)

 

נכתב על ידי , 18/5/2005 22:17   בקטגוריות דברים שקשה לי להבין  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNon-stop אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Non-stop ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)