לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימי חיי


אין מקום אחר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2005

הפואנטה והחלום


מחר יוצאת לאבט"ש לשבוע.

נדמה לי פעם ראשונה שממש שבוע אני יהיה בצבא.

לאחדים זה אולי נשמע לא מיוחד, אבל לי, זה מיוחד..

המפקדת שלי רצתה לבטל לי את האבט"ש

אבל לקחתי את זה ברוח ממש טובה ואמרתי לה שאין צורך.

רק מאוחר יותר הבנתי שכל אחד מסביבי אינטרסנט.. כולם נחמדים פתאום..

למה?

כי זה אני ולא הם. כי הורדתי מעליו עול.

כעסתי. בחיי שמאז שהתגייסתי לא כעסתי ככה.. 

כמובן שזאת לא הייתה הסיבה היחידה

המעמסה הנפשית מכבידה עלי בצורה שאני לא מתארת לעצמי כי אני מדחיקה אותה

אבל אין ברירה.  אני לא יכולה לפרוק את זה..

המקסימום שאני יכולה עכשיו זה לפרוק את הנשק.. לא יותר.


אל תבינו לא נכון, אין זה עוד פוסט על עוד יום שעבר עלי. זהו פוסט על החברה שלנו.. באופן עקיף מעט.


 

מקווה שהלילה אני אוכל

לישון בלי לחלום..

לילה בבית זה כיף. לילה לבד זה פחות  כיף.

 

האם מישהו יבוא ללטף לי את הראש עד שארדם ואז לשבת לידי כל הלילה כך שגם כשאתעורר באמצע הלילה ואפקח את עיני הוא יהיה שם?

 

נכתב על ידי , 28/8/2005 23:27   בקטגוריות שיחות עם עצמי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNon-stop אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Non-stop ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)