לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימי חיי


אין מקום אחר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2005

ושוב..


אתמול כשחזרתי מהצבא נסעתי לסבא. הרבה זמן לא הייתי אצלו.
נסעתי כי התגעגעתי אליו נורא..
אני לא חושבת שהוא נמצא שם, האבן השחורה הזאת רק מזכירה לי את השחור
את זה שהוא איננו עוד. 
אבל בכל זאת נסעתי. שיראה שאני באה, שזה לא שלא אכפת לי.
עמדתי שם..  קראתי את השיר שנחרט על האבן השחור הזאת,
השיר שהוא כתב בעצם, לפני מותו..
חשבתי כמה זה היה עוזר לי אם הוא היה עכשיו בחיים,
כמה זה היה מחזק אותי.
אבל  הוא לא יחזור עוד לעולם.
דמיינתי איך הוא מסתכל עליי מלמעלה ומחייך וניסיתי לשלוח לו גם חיוך.
חשבתי שאם הוא מסתכל עלי ומחייך זה מסמל רק טוב..
לפני זמן מה, אמא שלי חלמה שסבא כותב עלי שיר.
היא אמרה שכנראה הוא דואג לי.
עכשיו סבא רואה הכל..  עמדתי שם, ונתתי לרוח להיכנס לתוכי
אין דבר שאני יכולה להסתיר ממנו.  הוא יודע את כל המחשבות שלי




ב6 וחצי בבוקר היה לי התקף. הוא נמשך שעה וקצת.
לקחתי את המשאף ואת התרופה של האלרגיה.
הרגשתי שוב תלויה בהם, הרגשתי כמו זקנה כמו סמרטוט.
חשבתי שוב לעבור לצפון. אבל בכל דרך שגלגלתי במוחי, זה לא היה ראלי.
ההורים ישנו, בטלפון אף אחד לא חיפש אותי, והמחשב היה דומם למדי..
הייתי מותשת..  מהחנק, מהכאב הנפשי והפיזי. 
הייתי לבד. פסיכולוגית זה הרבה יותר קשה..

ההתקפים האלו..  לפעמים אני פשוט מעדיפה שהם יחנקו אותי באמת .
נכתב על ידי , 16/9/2005 14:14   בקטגוריות שיחות עם עצמי  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNon-stop אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Non-stop ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)