לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימי חיי


אין מקום אחר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2006

מספרים שעולים בראשי


20 הם שנות חיי

160 ס"מ גבהתי בהם

2 זה מספר האנשים שיכולים לקרוא לי דודה

2 זה גם מספר האנשים שהייתי נושאת תמונות שלהם בארנקי (חבר ואחיין)

40% מחיי הייתי מאוהבת באדם אחד (שלא החזיר לי אהבה)

6 אנשים פגשתי מהאינטרנט

2 מהם לא זכו לפגישה שניה

1 מתוכם פגעתי

1 מתוכם פגע בי

1 מתוכם משרתת איתי ופוחד ממני

1 מתוכם ידיד שלי עד היום

195 פוסטים כתבתי כאן

47 פוסטים בחודש אחד (מרץ 2005)

6 שמלות ערב בארוני

600 ש"ח עלתה לי אחת מהם (ולבשתי אותה פעמיים בחיי)

4 שנים לא הסתפרתי

3 פעמים בחיי השגתי את מה שרציתי ועזבתי

3 זה גם מספר השיטות האלטרנטיביות שטופלתי בהם (אחת מהם בגלל הסעיף הקודם)

1 בנאדם הביא אותי לשלושת השיטות הללו

7 ימים לא סידרתי את המיטה (שאני נוהגת לסדר מדי יום)

6 פרטי לבוש בארון שלי אני אוהבת (והם לא נראים לעין)

4 פלאפונים החלפתי

על 1 מהם בכיתי

800 זה החשבון פלאפון הכי גדול שקיבלתי

300 זה הממוצע חשבון פלאפון החודשי

2 אנשים שזוכים לשמוע אותי מדברת רק ברוסית (אבא וסבתא)

5 שנים גרתי באוקראינה

0 פעמים הייתי בחו"ל

0 פעמים באמת השתוקקתי לטוס לחו"ל

5 דקות בממוצע ביום אני מסתכלת במראה

30% מהפעמים שיצאתי בחיי התאפרתי

14 שנים אני מכירה את אחת החברות שלי

1 שנה אני מכירה את 2 החברות הכי טובות שלי

10 חודשים מאז הפרידה מ"החבר"

ב5 דרכים שונות ראיתי את עצמי מתאבדת

1 מהם ניסיתי

 

1 פעמים הייתי קונפורמיסטית במודע ולא ביקרתי את עצמי (כרגע)

 

קרדיט לזאת שהתחילה, לזה שגילה לי את העניין ולזה שנתן לי השראה

 

 

 

 

נכתב על ידי , 13/5/2006 13:13   בקטגוריות שיגרה  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNon-stop אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Non-stop ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)