לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימי חיי


אין מקום אחר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2006

סמפטום ה"אני חולה, אני מסכנה, אני רוצה צומת לב"


חלמתי חלומות רעים.

חשתי ברע שאופייני לי, שמוכר לי כ"כ

שוב תהיתי האם זה ביולוגי או פסיכולוגי?

אמרתי לעצמי שכך או כך, הדבר בא להראות לי שדבר מה אינו כשורה.

אני מאמינה שכשאני משתבשת זה משפיע על כל המערכות שלי.

על המח, על העצבים, על הלב, על מערכת החיסון.

התפקוד שלי משתנה.

וזה בסדר- זה רק סימן.

עלי לקבל את השינויים האלה. לקבל את עצמי.

לא לחשוב שאני בורחת, כי אני לא.

אני מזהה את הבעיה. אני מודעת עליה.

אני מסתכלת לה בפנים ורואה אותה הורסת חלקים בי לאט לאט.

היא זועקת לעזרה, היא רוצה את הצומת לב שמגיעה לה.

עלי לתת לה מקום.

 

לא לכעוס על החולי "המבויים" שלי. לתת לעצמי לרצות שיהיו איתי.

זה סימן שאני רוצה שיעזרו לי.

ובראשית- שאני יעזור לעצמי.

נכתב על ידי , 6/6/2006 21:35   בקטגוריות גילויים על העצמי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNon-stop אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Non-stop ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)