לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימי חיי


אין מקום אחר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

להוריד את המסכות


אני קוראת לכולם להוריד את המסכות.

כן כן, להוריד אותם.

אין להם תועלת, אין עלות בהורדתם.אין טעם לקיומם, לא בחיי מין ולא בחיי זוגיות.

 

קשר זוגי הוא המקום הכי קדוש, הכי אמיתי, הכי קרוב לאלוהים.

קשר זוגי הוא המקום בו אתה נהיה אתה, בו אתה נחשף, בו נשמתך נגלת.

קשר זוגי הוא מקום טהור, בל יהיה בו עשן או פיח.

 

אני קוראת לעצמי להוריד את המסכות

כי די, נמאס לי

אין זה נכון, אין זה מקל ואף מכביד

אני קוראת לי

להגיד את מה שאני

להיות את מה שאני

להיות נוכחת עם כל הוויתי

להיות, לחיות, לחוות ולהביע

להיות אני השלם, כפי שאני

ערומה כביום היוולדי

להיות שם

 

כי זו אני ואין אחרת

והמסכות.. הן רק מסית הסחה

כי מכביד עלי לשחק את המשחק הזה

ולהיות אחרת

ולנסות לדמות לך יותר ופחות לי

 

כי אני בלי המסכות

טהורה ואוהבת

כי אני בלי המסכות זו פשוט אני

 

תקבל אותי ככה אחרת אין טעם שתקבל אותי.

 

אני קוראת לך להוריד את המסכות

כי עייפתי

מלשחק משחקים

מלראות פרצופים ואז מילים חסרות קול שהדיסוננס בינהם גדול

כי עייפתי

מניסיונתי להבין מי אתה באמת

ומה מסתתר מאחורי המסכה

 

אני מבקשת ממך לשים את המסכות בצד דקה

ולהיות איתי אמיתי, כמו שאתה

שאני אראה לדקה מי אתה ומה אתה מכיל

שאוכל לבחור

שאוכל להבין

 

חסר לי האמיתיות

הרי אהבה זה כ"כ פשוט

 

נכתב על ידי , 29/10/2007 23:25   בקטגוריות אהבה ויחסים, אמיתי  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNon-stop אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Non-stop ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)