לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימי חיי


אין מקום אחר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

היפה שבפשוט


לעתים צריך להתרחק כדי לראות את היופי בדברים.

 

הנמען, אינו קורא כאן, אך יש דברים שאני מצליחה לבטא בכתב.

וגם- 4 בלילה עכשיו.

והוא ישן כמו תינוק.

 

לא מזמן,ממש לא מזמן, ניהלנו שיחה -  אני ושמיים כחולים בנושא.

אומנם דיברנו על נופים ולא על humanbeing

אך הכל מתקשר להכל. עובדה.


 

אתה כאן.

כשראיתי  אותך הלחיים שלי התכווצו באופן בלתי נשלט.

החיוך המקסים הזה שלך...

התחבקנו.

יש לך חיבוק דוב כזה, מחמם.

 

החיבוק שלך,

שכבנו במיטה עם שמיכה ושוקו חם

כלכך פשוט, כלכך בנאלי

כלכך מהפנט

החיבוק שלך

המבט שלך בי

ללטף את הפנים שלך

להרגיש את השפתיים שלך

את  המגע שלך מחמם אותי

לישון איתך

להסתכל עליך בשינה

לחבק ולא לעזוב

לרצות שהרגע ישאר לעד

כבר שעה שכבתי שם ולא ישנתי

לא רציתי לקום

רצית להנות עוד מלהרגיש אותך

הנשימות שלך כשאתה ישן, מסתבר שיש להם צליל משל עצמם

נשמע לי כמו הצליל הכי מדהים שקיים

רק נשארתי שם לשמוע אותם.

 

כלכך פשוט.

 

 

נכתב על ידי , 27/1/2008 04:25   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNon-stop אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Non-stop ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)