לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימי חיי


אין מקום אחר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


פרצופים של אנשים דומים אחד לשני. אני מזהה.
כבישים שנסעתי בהם פעם. אני מתמצאת.

לאט הדברים משתנים..
ופתאום, כשעמדתי שם בהופעה
מצאתי את עצמי מכוסה בקליפה. איך לומר.. מרוסנת.
רציתי לחבק. אבל לא הרשתי לעצמי
ידעתי שהוא יבין שאין לי כל כוונה נסתרת
אבל שם בהופעה, כולם התחבקנו בשיר עממי
ורציתי להתחבק
אבל לא הרשתי לו לחבק אותי.
לא הרשתי לעצמי.
שם בהופעה, עובדה מוגמרת עמדה מול עיני
הקליפות שלי, השכבות ששמתי מעלי - הם כבר שם
מצאתי עצמי שם - עומדת מול עובדה מוגמרת לגבי עצמי
נהייתי צברית



נכתב על ידי , 15/10/2008 03:48   בקטגוריות גילויים על העצמי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חיפשתי את שאהבה נפשי


הרגש : קינאה

התרחשות :  יש לו מישהי.

אני יכולתי להיות המישהי הזאת.

לא רציתי.

שלטתי בחיי ולא נתתי להם להוביל אותי אלא אני הובלתי אותם.

האם את מתחרטת?

לא.

 

אבל עובדתית.

יש לו מישהי.

ואני לבד.

 

האם בחרת להיות לבד?

כן.

 

אז אם זאת הייתה בחירה שלך, מה מערער אותך?

הפחד.

 

ממה?

מעצמי.

 

הלא למדת כבר להסתדר ?

כנראה שלא.

 

ומה עוצר בעדך לגלות את הדברים ?

הפחד.

 

ממה?

מהלא נודע.

 

הפחד הוא חוץ פנימה.

הוא בא מבחוץ.

אל תגידי שלא.

 

הוא מונע. הוא תוקע זרימה.

אני מסתכלת לו בעיניים- אך עומדת על רגליי.

אני אנצח. כי אני כאן ואשאר כאן.

התקיעות תשתחרר.. הפחד יעלם.

הלא נודע יהפוך לנודע.

 

חיפשתי את שאהבה נפשי.

חיפשתי ועודני מחפשת בגוף גשמי זר.

אבוי, התשובה היא אני.

 

רק בתוך תוכי יש את האהבה שאותה אני מחפשת,

הנפש שלי.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 25/5/2007 01:50   בקטגוריות גילויים על העצמי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אהבה התלויה בדבר, בטל הדבר - בטלה האהבה


חזרתי לעבר.

עשיתי סדר בחדר ומצאתי ניילונית המכילה עשרות מכתבים שנכתבו לי ע"י אהובי הראשון.

תמיד ידעתי שהם שם, פשוט לא היה לי מה לעשות איתם.

שלחתי לו הודעה, אם בא לו לקרוא אותם, כמו שתיכננו בזמים הטובים שנעשה אחרי שניפרד.

הוא בא.

הוא היה הוא.

התמקד בלמה הוא כתב כאן עקום ולמה הכתב שלו שונה ממקום למקום.

יום למחרת לקחתי את הסטפה וזרקתי אותה בצפרדע הירוקה בחוץ.

בצהרים בטח כבר באה המשאית הגדולה עם מנקי הזבל ואספו את זה.

שברירים של העבר שלי פזורים עכשיו בחירייה, וזה אחד הדברים הטובים שעשיתי.

להוציא את האבק.

 

אחרי נשימה של מעט אויר נקי באה עוד חזרה לעבר

"הידיד" החל לדבר איתי אך מאוחר יותר הבין שזה לא לרוחה של חברתו.

הוא מעדיף לוותר על הידידות שלנו ובלבד שהיא לא תיפגע.

והיא התקשרה אלי.

בחיי שהערכתי אותה יותר לפני השיחה הזאת.

חשבתי שבאמת יש איזה סיבה נסתרת שאין אני רואה אותה. נתתי לו את מלוא הקרדיט.

זה פשוט מפריע לה, ככה היא אמרה לי ולכן אני והוא לא נהייה בקשר.

ואני לא מבינה מה יותר הימם אותי- שהיא ככה מדברת על אדם שהיא אוהבת או שהוא נותן לה להיות הטון המכריע או שהוא ככה מוותר עלי.

מה שבטוח - זה כואב לי מאוד.

כואב לי להבין איך הוא זורק אותי ככה, ואני חשבתי שאני חשובה לו.

ולא, אני לא יכולה להבין אותו.

הוא לא שווה את זה אם הוא ויתר.

 

עלי פשוט למחוק אותו.

לא רק מהפאלאפון אלא מראשי, ממוחי, מנשמתי.

אין אני יכולה לעשות דבר.

הוא האחראי הבלעדי על החלטותיו. והוא אשר החליט.

כמה שזה נראה לי לא הגיוני ולא הוא - לא מתפקידי לנער אותו.

לא אני. לא הפעם.

אני רק אשכח. אשתדל לא לחשוב.

 

 

נכתב על ידי , 3/5/2007 00:26   בקטגוריות גילויים על העצמי, אהבה ויחסים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNon-stop אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Non-stop ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)