לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימי חיי


אין מקום אחר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


עמדת שם

יש לך משהו בעיניים

משהו לא ברור

בהשתקפות שלהם אני לא רואה כלום

אולי רק עצב.

אני מרגישה אותם מסתכלות עלי אבל בעצם היום הייתה הפעם הראשונה שהסתכלת לי בעיניים

 

אני עזבתי

איך תמיד אני עוזבת בפרידות קצרות ?

הרגשתי כלכך קרובה אליך.

אולי כי היינו ביחד בתקופה שכלכך הייתי צריכה מישהו.

ואולי.. אולי כי אתה באמת מיוחד.

הפרידה הזאת כאבה לי

מעבר אליך, זה פעם ראשונה שאמרתי שאני דואגת לעצמי.

לצרכים שלי.

שמתי אותם לפני משהו אחר.

אבל אתה.. אתה לא אשם.

אתה היית צריך מישהי שם, אור.

והייתי שם.. נתתי לך טעימה ועכשיו הלכתי.

אני יודעת שזה כואב לך.

כואב לי כלכך שזה כואב לך.

הייתי איתך שם היום, לא אמרנו הרבה מילים.

אבל הנפשות שלנו דיברו בינהם.

שלי הסבירה לשלך כמה היא הייתה רוצה להיות האור שלך והצטערה שהיא מפסיקה להיות אחת כזאת ורק תאפיל עליך

ושלך הסבירה לשלי מה עצובה היא על שראתה את האור ועכשיו הוא דעך וכבה לו.

הם בכו אחת לשניה, בעינינו ראיתי הכל.

שיחת נפש חלקו הנפשות הללו

הן הבינו אחת לליבה של השניה.

וכאבו.

 

 

הפוסט הזה מיועד לילד שהתבגר... הילד הראשון שיצאתי איתו.

אני מקווה שלא תזכה לקרוא אותו לעולם.

 

עכשיו אנחנו תיקו, אני והידיד.

נכתב על ידי , 2/1/2007 01:15   בקטגוריות רגעים קשים, אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אחריות ומטה


יכול להיות מצחיק ואולי גם אירוני שאני עושה דברים שאני לא מעוניינת בהשלכות שלהם

שאני מעבירה את זה ממני הלאה- שאחרים יעשו! שהם ישפיעו!

החיים שלי הם מריוטינה בידיהם של אחרים!

הכח שלי חלש, וההשפעה של האחרים גדלה.

בגלל זה אני חולה.

הרי אין לי השפעה.

כמו איזה כלב עזוב, שזקוק לבית חם כדי להרגיש טוב יותר.

 

אני מרגישה עלובה ככה.

אבל בוא נחזור אחורה. המצב הזה הגיע אחרי שלא מזמן בכלל הייתי לי הארה מפחידה

הבנתי שיש לי את הכח על החיים שלי ואת האחריות לדאוג לעצמי

הבנתי שהחולי שלי תלוי אך ורק בי וכך גם השמחה שלי.

וכל דבר שאני רוצה להשיגו, כל מקום אליו ארצה להגיע- אני אחראית להגיע אליו.

אף אחד או שום דבר אחר לא לוקחים חלק בזה. ואם אטען שכן- אשקר שקר מר.

לעצמי. ולשקר לעצמי הרי שפירושו- חוסר אחריות.

 

אני זוכרת איך נבהלתי. איך כדור ענק נוצר בתוכי ולא ידע מה לעשות עם עצמו.

איך אני מתמודדת עם זה?

פתאום לקחת אחריות על הכל.

היי, אני לא מעריכה את עצמי מספיק כדי לעשות זאת.

ואם אני אפשל?

אני לא רוצה לקחת אחריות כזאת על עצמי. אני לא יכולה.

 

ואז נהייתי חולה.

העברתי שבת בשליטה כמעט מלאה על עצמי.

ללא תרופות, ללא משאף.

 

והנה, הגיע לו יום ראשון, ואני לא מסתדרת

החלה רגרסיה.

פתאום אנ לא אוהבת את עצמי.

פתאום אני נתונה בידיו של העולם. מחכה למילה טובה ממנו.

ואני תלותית.

רגרסיה.

הפחד גרם לזה.

 

השינוי הוא אולי מה שאני עוברת עכשיו.

היכולת להבין שיש בידי להגדיל דברים ולהקטינם. החשיבות מוענקת להם על ידי.

 

האחריות להבין את זה. האחריות לשליטה מלאה בחיי.

 

האם איבדתי את זה או שמא זאת ירידה לשם עליה?

 

נחיה ונראה.

עכשיו מפחיד לי. כאילו אין לי שליטה על זה.

 

נכתב על ידי , 6/12/2006 20:17   בקטגוריות רגעים קשים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני מרגישה כלום


פוסטים הולכים להכתב בסופ"ש הזה..

 

עצוב כאן.

נכתב על ידי , 12/5/2006 17:39   בקטגוריות רגעים קשים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNon-stop אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Non-stop ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)