לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

געגועים לעכשיו וכאן


נו אז הצלחתם להגיע לפה ...? יופי תשארו - תכייף יגיע קוסם

Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

עכבר השוקולד





הקשיבו ילדים ושימעו, מעשה שהיה כך היה …
לרגל החגים הימים הטובים או סתם ביגלל נקיפות מצפון נתקבלה לה למשרדינו חבילה. והיה כל כולה ארוזה בנייר מרשרש ושאר ירקות. לאחר בדיקה קצרצרה התברר שהחבילה ( שגודלה יש לציין כשל בית קטן 3 חדרים ומרפסת ) מכילה כל כולה חבילוניות / שקיקים של הממתק הידוע שאת שמו לא נציין . (טוב אולי רק נאמר שהוא לא נמס בייד אלא רק בפה וגם שיש זמר ידוע וגרוע שניקרא באותו השם ממש .)
MM יה נודניקים ...
בכל אופן הבה נחזור לסיפורינו אנו. מייד עם בוא החבילה והתבררות תוכנה. פרצה מהומה רבתי בכל רחבי המשרד. זה טוען שלי וזה טועם ואומר שלי... מייד קפץ הבוס חטף 7-8 שקקיות שכאילו ואמר "אף אחד לא לוקח כלום עד שתוכרז פשרה" אמר, לקח את שללו ופרש למשרדו כשהו משאיר מאחוריו שביל של שקקיות ריקות. קפצו מייד כל הנודניקים ( אאאא... העובדים זאת אומרת..) ישבו חשבו (פעולה שדרשה מאמצים נכבדים מכמה מהם) והגיעו למסקנה / תובנה הבאה. בכל יום בשעה 10 עם פרוץ הפסקת הקפה תיטול המזכירה 12 שקקים ותניח את תכולתם בקערית להנאת כל הגרגרנים. ולא זאת אלא שומה עליה לקחת מספר שווה של שקיות שוקולד חלב, שוקולד מריר ושוקולד חלב עם בוטן ( או שמה אגוז ? ) למען האחידות והסדר הטוב.( ותאמינו שזה לבד כלומר המספר עצמו היווה דיון נפרד של כמחצית השעה – שיעמום מחץ כבר אמרנו ? ) ובא שלום על ישראל. דויד על יהונתן וכ"ו וכ"ו וכ"ו...

אולם .. (תופים ברקע) מקץ ימים בודדים סערה זוטא במקום ... כמות השוקולד חלב קטנה והולכת בכמויות מדאיגות וללא כל פרופורציה .. הקימו חקירה , צלבו מספר עדי ראיה ומצאו כי עכבר אחר ( אמיתי עם זנב ) חומד את המטמון... אכן צרה צרורה.. מייד קמו, אצו רצו לאחראי תחזוקה וחזרו עם שלל מלכודות . פיזרו המלכודות ברחבי האימפריה( מטבחון בגודל קופסת נעליים) ואף לא שכחו לשים כמה פרורי גבינה מסריחה ( גם היא שלל אחת החבילות, אך מישום מה עליה לא היו מריבות..) והלכו הביתה שמחים ומאושרים..
אלא מה .. בחוזרם למחרת מצאו את המשרד והוא אפאס מסריח מה .. מייד רצו למלכודות, אולם לא עכבר ולא נעליים, רק גבינה מסריחה שניחוחה אחרי לילה שלם ללא קירור רק התעצם ונהיה מוחשי. ברור מהיר העלה שלא רק שלא נגע זה העכבר בגבינה אלא גם שהצליח למצוא את דרכו לקודש הקודשים וגנב 3 שקקיות נוספות (גופתם המחוללת של השקקיות נתגלתה בקירבת מקום והן ריקות וערריות).

לא אמרו נואש ובלילה ההוא הטמינו שוב מלכודות לאותו בן בליעל אפרפר , אולם עתה קמו ושמו במלכודות 3!! שקיות שוקולד מריר על תכולתם . עשו , והלכו הביתה שמחים ומאושרים.. אולם בבואם בבוקר המחרת מצאו לחרדתם כי לא רק שלא נגע העכבר במלכודות אפילו לא עם קצה שפמו אלא ששוב גזל הוא מהם אי אילו שקיות שוקולד ... ושוב ברור ושוב חקירה .. ועכשו למסקנה המדהימה .. ( אולי קודם תשבו ילדים ? אולי מיים או קפה ? משו ? מה לא .. ואני דווקא טרחתי .. טוב לא חשוב .. אז איפה ההינו.. אא.. כן )
העכבר הנ"ל אוהב רק ואך שוקולד חלב !!!

ועתה דילמה נוראית במישרדיינו.. לא יודעים הגרגרנים מה לעשות .. מצד אחד עכבר, ומיצד שני שוקולד חלב!! מה יעשו ??? מה !!! הרי לא יעלה על הדעת שהם יוותרו על שוקולד חלב למען המלכודות ..
אכן דילמה קשה .. דילמה קשה ביותר ופתרון איין.

אנא עיזרו ילדים לגרגרנים והשיאו עצה .. איך פותרים בעיה זאת ..

ואני, אתם שואלים ... אין אני חובב שוקולד כלל וכלל, ואם כבר אוכל אני צ'וקריה או שניים הרי שמחבב אני דווקא את טעמו של השוקולד המריר, וממנו כזכור יש הרבה...
נכתב על ידי , 7/11/2005 19:09   בקטגוריות נו..באמת..  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שמיים כחולים ב-11/11/2005 14:31



15,722
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשמיים כחולים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שמיים כחולים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)