לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

געגועים לעכשיו וכאן


נו אז הצלחתם להגיע לפה ...? יופי תשארו - תכייף יגיע קוסם

Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

איך ובעיקר מתי כל זה קרה ?


 

יש ולפעמים אתה מרגיש זקן ...

זה לא תמיד קשור למשהו ספציפי , לפעמים מספיקה הבלחה של בדל של קצהו של רעיון .

אם אתה נזכר בחבר או מכר "מפעם" ופתאום הפעם הזאת היתה לפני 20 שנה !!! המחשבה של " וואוו , זה היה לפני 20 שנה" פתאום תופסת אותך ....  ( ואנחנו מדברים על התיכון , כן. )

ולפעמים זה משהו קטן הרבה יותר.

 

הילד נכנס שנה הבאה ( נו זה שנת לימודים אז זה מתחיל בספטמבר) ואנחנו מתחילים ( כלומר האישה, אני רק מהנהן בראש ומעריץ אותה על כל התחקיר המקיף שהיא עושה ) לחפש ולחשוב על גנים ( הוא יהיה בן שנתיים ואילו הגדולה כבר הולכת לגן חובה ....)

 

אז אני שואל אותכם , איך ובעיקר מתי כל זה קרה ?

 

אני תמיד שמעתי מ"הגדולים" שיום אחד אתה מתעורר והנה אתה נשוי עם ילדים. ולמרות (למה למרות , זה הרבה יותר איזה כייף) שאני מאוד אוהב את משפחתי הקטנה. אנני יכול לתהות להרף עין איך ובעיקר מתי כל זה קרה לי?

 

והרי רק אתמול הייתי רווק , חייתי לבדי , באתי והלכתי כרצוני ואפילו ראיתי טלויזיה בביתי שלי ( היום זה רק ערוצי הילדים וכל מיני DVD שחוזרים על עצמם איזה 1000000 פעמים בצל ) ...

 

במחשבה שניה, אני יודע בדיוק איך זה קרה... לא רציתי שהיא תלך.

 

לא רציתי לוותר עליה והיא הודיע שללא ילדים היא לא נשארת !

 

אז הינה לכם, ילדים שבאמת, אבל באמת נעשו מאהבה.

 

אז לאן את אומרת שאנחנו רושמים אותם בשנה הבאה ?

 

 

נכתב על ידי , 13/6/2007 17:05  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של honey ב-18/6/2007 16:26



15,721
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשמיים כחולים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שמיים כחולים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)