לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

געגועים לעכשיו וכאן


נו אז הצלחתם להגיע לפה ...? יופי תשארו - תכייף יגיע קוסם

Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חיבוק


יום שישי , ארוחת הערב הסתימה, השולחן מפונה . זאת אשר אהבתי במטבח מסדרת מעט, ואילו הקטנצ'יק משתולל בחדר קופץ מעל הארונות ובודק מה זה בדיוק העניין הזה עם הגרביטציה. האם זה באמת עובד בכל מקום ? ( למשל מן המיטה שלו למיטה של הגדולה)  ובגדול פשוט נהנה.

 

אל מול השולחן יושבים שנים , אני והגדולה שלי , ידייה משחקות בפרורי חלה שעוד נותרו על השולחן ממוללת אותם לפרורים עוד יותר קטנים וראשה עובד שעות נוספות מתפתל סביב שאלה גדולה.

 

היא : אבא , נכון שאבא שלך זה בעצם סבא שלי ?

אני : כן .

היא : ואבא של אמא זה גם סבא שלי ?

אני: כן. גם הוא סבא שלך.

היא : אז איך זה שאת הסבא ההוא (אבא של אמא) אני רואה במחשב והוא בא לבקר ואת הסבא השני אני לא יכולה לראות?

אני : ??? ממממ ....   את ההסבא הזה שלך אי אפשר לראות ...  אבל הוא רואה אותך כל הזמן.

היא : איך זה יכול להיות ?

אני: הוא מלאך עכשיו ומלאכים אי אפשר לראות , רק הם רואים אותנו...

היא: אאאא... מלאכים זה כמו אלוהים (?) אי אפשר לראות אותם!

אני: כן, משהו כזה , בטח

היא: אז איך יודעים שהם רואים אותנו ?

אני: מממ.. זה התפקיד שלהם. כל מלאך סבא שומר על הנכדים שלו , ככה הוא יכול לראות אותם.

היא: אז הוא עכשיו פה ????

אני : בטח , הוא תמיד פה . את יכולה לדבר אליו , הוא תמיד שומע.

היא אאאא..... טוב .                ואבא , אנחנו ניראה אותו פעם?

אני: פעם פעם פעם בטח כולם נפגשים כשהם מלאכים. אז אפשר יהיה.... אבל זה עוד המון זמן. כרגע אי אפשר...

היא: אבל אני רוצה לראות אותו.

אני: גם אני הייתי רוצה, אבל אי אפשר ... את יכולה לראות תמונות , אולי זה יעזור.

היא: טוב.              ואבא, אתה מתגעגע אליו?

אני: בטח, המון המון. אבל אז אני מחבק אתך וזה עוזר....

היא : טוב אז אני אחבק אותך כל פעם שלא תיהייה עצוב מידי

אני : את נשמה טובה . הכי הכי שלי.

היא אבא.             למה העיינים שלך אדומות כזה קצת

אני:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                        אפשר חיבוק ?

 

 

 

 

נכתב על ידי , 15/12/2007 05:38   בקטגוריות שאלות  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פוקה ב-25/1/2008 10:12
 



שאלה ששווה זהב .


היום נתקלתי בתאוריה חדשה שעניינה ושיעשעה אותי ביותר,

 

למה זהב שווה "זהב" ?

 

כלומר, למה ומדוע החליטו אי אז בימים שזהב הוא "יקר" והתחילו להישתמש בו לסחר ומסחר?

תחשבו על זה לשניה, זהב הינו מתכת נדירה יחסית שאינה מפוזרת כך סתם על הריצפה . צריך לכרות ולחפור הרבה עד שמגיעים אליו. והרי שהוא ניסחר כבר הרבה הרבה זמן ולא רק בעת החדשה, מאז ומעולם אנשים השתמשו בזהב . אז איך ולמה? למה דווקא מתכת זאת?

ועוד,  בעת הקדומה בה הוא היתגלה הוא לא אמור היה להיות שווה כלום, למען האמת הוא היה אמור להיות מתכת חסרת ערך היות וזהב כשלעצמו הינו מתכת רכה ( נסו לנעוץ שיניים בזהב והרי שתצליחו. - כן, ממש כמו בסרטים על הפושעים הישנים שבדקו כך האם הזהב שלפניהם אמיתי ) כלומר הוא לא היה יכול לשמש ליצירת כלים שימושיים בעת העתיקה כגון סכינים חרבות חניתות מחרשות ומה לא. הוא פשוט רך מידי.

 

אז למה במקום לעקם את האף אי אז ביימים ולומר " איזה בעסה - עליתי על מכרה זהב שלא שווה כלום  ואי אפשר לעשות איתו כלום" במקום זה נעשתה עשיר ???

 

איך זה קרה ? ולמה?

 

מישהו מכיר את התאוריה הזאת ?

 

 

 

נכתב על ידי , 17/11/2007 16:52   בקטגוריות שאלות  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רונן ב-2/12/2007 17:49
 



אני לא זוכר


 

איפה היא, איפה חוברת ההדרכה של החיים האלו ??

אני לא מוצא את הידים והרגלים בבלאגן שסביבי ולא ברור לי מה הצעד הבא אמור להיות

ואני בטוח שכמו כל דבר אחר שמקבלים ה"זהו" הזה אמור להגיע אם איזה שהם הוראות . לא ככה?

והרי אנשים אחראיים כמו ההורים שלנו לא היו נותנים לנו משהו כזה מסובך ללא חוברת הפעלה, דף הוראות , הקישקוש הזה שמקבלים מIKIA עם הציורים המאפאנים , משהו.

 

אז איפה זה, איפה החוברת הזאת?

ואם אתם לא יודעים אז תשלחו קישור לאיפה שאפשר להוריד את זה באינטרנט. גם ב PDF זה יהיה בסדר.

 

תודה מראש.

 

 

( מי שיהיה הראשון להגיד לי שהתנך זה חוברת ההפעלה שקיבלנו יקבל שתיקה במקום תגובית .... כי לזה אין לי תשובה אינטליגנטית )

 

 

נכתב על ידי , 13/8/2007 17:57   בקטגוריות שאלות, כי ככה  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Non-stop ב-7/9/2007 19:07
 




דפים:  
15,722
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשמיים כחולים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שמיים כחולים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)