לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

ובאיחור אופנתי, קבלו שרביט


אוקיי, אז קצת באיחור, כי את השרביט קיבלתי כבר לפני כמה ימים. שני שרביטים, למעשה. האחד מפארה והשני מפורד. אז הנה, שלוש עובדות שהצלחתי לגרד על עצמי שאתם כנראה לא יודעים.

 

1. אני אוהבת לראות משחקי כדורגל. מאוד. מונדיאל ואליפות אירופה, למשל, זה אירועים חשובים אצלי ביומן. למרבה הצער, לא היה לי חבר אחד שאהב כדורגל, כך שהתכונה הנדירה הזו די מבוזבזת. איפה הגברים שיעריכו בחורה שאוהבת כדורגל, איפה.

 

2. אני חובבת פיג'מות פלאנל שהיו של סבא שלי. יש לי שתיים מכל סבא, והן בשימוש קבוע בחורף. הבנזוג היה מן הסתם מעדיף איזה קומבינזון סקסי, אבל היי, קר בשבדיה ועדיף את הפיג'מה המשובצת של סבא.

 

3. יש לי פוביה מנחשים, שרק הולכת וגדלה עם השנים. אני מפחדת ללכת בשדות ואפילו בגינות. בשבדיה זה פחות בעייתי, אבל בארץ מאוד. אני גם לא אכנס לעולם לים באילת, אחרי שבמו עיני ראיתי פעם שני נחשי מים ארוכים במיוחד חולפים במקום בו שנייה קודם שחתה חברה שלי (גם היא בעלת פוביית נחשים ידועה, שתינו נשבענו במקום לא להיכנס שוב למים לעולם).

 

זהו. מילאתי את חובתי. ועכשיו, לחלק הכיפי, העברת השרביט. כיוון שזכיתי בשני שרביטים, אני מרשה לעצמי להעביר לשישה אנשים:

חגיגית - שצריכה לכתוב יותר.

מיס וגל - כדי שאוכל להשוות גם את הפרטים האלה לחיי.

יגאל - שחייו מסקרנים אותי והוא עוד חייב לי תמונה של הכלב שלו.

עוז - שאני תוהה לעצמי אם הוא ימצא שלוש עובדות שאני לא יודעת עליו.

קטמן - שאשתמש בכל תירוץ זול כדי לגרום לו לכתוב.

ו - רוטול - שמחר תקבלו הצגה רשמית שלה.

יאללה לכתוב.

 

*עריכה מאוחרת: אכן הצליח, עוז, ומצא שני דברים שלא ידעתי עליו. יפה יפה.

נכתב על ידי עדי בעולם , 15/10/2005 23:14   בקטגוריות פרוייקטים של ישרא  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי בעולם ב-20/10/2005 22:52



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)