לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

פרויקט 5


זו קוקסטה שזימנה אותי אל הפרויקט הזה, שיש לציין כבר עשיתי דומים לו.

(הערה: מתברר שגם דריה, שפיספסתי באורח מוזר את פוסט חמשת הדברים המהממים שלה).

(הערה המומה מספר 2: גם עלמה ק הזמינה אותי, אני לא מבינה איפה הייתי ביומיים האחרונים. והיא עוד כתבה חמש הערות שוות במיוחד).

מאיפה אני אגרד חמישה דברים שאתם לא יודעים עליי ואני מוכנה לחשוף?

 

1. היום (שישי) הייתי בהנגאובר רציני. אני אוהבת לצאת מהעבודה וללכת לשתות. הפעם זה היה עם בן דודי אוהד. אני לא זוכרת כמה שתינו, אני רק זוכרת שחשבתי שהוא אחד האנשים הכי מקסימים שאני מכירה ומזל שהוא חבר שלי.

 

2. ישבנו בבר שחביב עליי כי המוזיקה בו לא אופיינית לשאר הברים בתל אביב: לא עוד מוזיקה אופנתית בלי שום מילים, כי אם קלאסיקות ניינטיז, רוק כמעט כבד.

 

3. גע"ס כתבה שמוזר לה הקונספט של גברים צמחוניים. דווקא אין לי בעיה עם גברים צמחונים (עוז ואילן, זה אתם שאני מכוונת אליהם), אבל הפוסט שלה הזכיר לי שגם אני מעדיפה גברים בגירסתם הטיפה יותר קדמונית: הבו לי גבר שיודע לאכול ונהנה מהאוכל, שיודע לשתות, שאוהב לראות כדורגל, ושאני יכולה לנאום ארוכות תוך כדי שינה וזה לא יפריע לו כי בצבא הוא התרגל לישון באזורים הרבה יותר רועשים. ואה,  הוא חייב לשקול לפחות 15 קילו יותר ממני. במקביל הוא גם צריך לאהוב ספרים, סרטים, יין ומוזיקה קלאסית. דרוש בבון עגול משקפיים?

(זו לא באמת מודעת דרושים, אני עדיין מחזיקה בחוק ה"לא פוגשת גברים שהכרתי בבלוג". תודה).

 

4. שלושת הדיסקים הכי מושמעים בדירתי בתקופה האחרונה הם הפסקול של "דבר אליה", הפסקול של "אחי איפה אתה" ויצירות קלאסיות.

 

5. מאז שחזרתי לארץ אני מהרהרת בעתידו של הבלוג. ממש פחות כיף לכתוב על החיים כשאת מבואסת. הרבה יותר קל להיות בלוגרית נהנתנית בשטוקהולם מבלוגרית נרגנת בתל אביב.

 

השרביט מועבר ל

פורד (הו, חיי הקודמים)

עוז (פרוטקציה משפחתית)

מישמיש (חדשה בישרא!)

רוטול (פרוטקציה לחברות)

קטמן (או יה, אתה תכתוב סוף סוף!)

נכתב על ידי עדי בעולם , 3/2/2007 02:41   בקטגוריות פרוייקטים של ישרא  
125 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רוג'ר מור ב-13/2/2007 15:17



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)