לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Ode to Intelligence


הגענו עד הלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

Kewl


האפיפיור החדש די זקן. מה התועלת בעוד אחד זקן? תוחלת החיים שלו היא די קצרה, אני מתאר לעצמי. בכלל, אם הם היו רוצים אפיפיור צעיר ומוצלח היו שוקלים ברצינות לקחת את בקהאם. חוץ מזה, שמתם לב עד כמה האפיפיור ה"חדש" דומה לאפיפיור הישן? הוא שיכפול גנטי שלו (קונספירציה).



מחשבה: להיות מנהיג דתי זה מגניב, גם אני רוצה. אני רק צריך למצוא לי דת. וכמה מליוני מאמינים. ד"א, לכהן הגדול של הדת שלי יהיה מותר לשכב עם נשים. למעשה, זו תהיה חובתו הדתית.



מחשבה: "כשר לפסח" הוא ביטוי בארמית, משמעותו - "לא טעים".



שימו לב לתמונה הבאה:


מעניין נכון? זו שאלה, לא קשה במיוחד. מספר עצי הברוש הוא לינארי ביחס ל-n ומספר עצי התפוח הוא ריבועי ביחס ל-n. מה שכמובן אומר שיהיו הרבה יותר עצי תפוח מעצי ברוש. טוב, לא חוכמה, אני לא בדיוק בכיתה י'.


צילמתי את התמונה מתוך העיתון של היום. זו הייתה כתבה שדיברה (שוב) על ההישגים הנמוכים של תלמידי ישראל בבחינות בינ"ל.


אני לפעמים תוהה אם לא צריכים להעסיק בעיתונים היומיים מישהו כמוני. לא שהייתי מסכים לעבוד שם, אבל מישהו צריך לקרוא את העיתון לפני שמדפיסים אותו. טוב, אז למה אני מתכוון הפעם?


לעין האנושית קל לספור מ-1 עד 4\5, ב-5\6 היא כבר מתחילה להתבלבל. אני מתכוון לספירה של הרבה עצמים דומים שעומדים קרוב אחד לשני, כמו הנק' האדומות או ה-X השחורים בכתבה (או הקווים של הוולויום בטלויזיה). טוב, אז אמרנו שהגבול הוא 4\5. אצלי הוא 5. שימו לב למספר הנק' האדומות שיש בשדה בו n=4. נכון, יש שם 20 נק'. יש שם חמישה טורים במקום ארבעה.


עכשיו נשאלת השאלה, מי צייר את הציור? אם הוא נוצר ע"י עובדי העיתון - אז הם חלמאים, וזה בסדר, משום שהם יכולים לומר שהם למדו בתיכון בארץ, והכתבה מצדיקה את הטעות שלהם. אם זה צולם ממחברות הבחינה המקוריות של תלמידי ישראל, או אז מדובר בקונספירציה אנטישמית שנועדה לגרום ליהודים להיראות טיפשים. בטח כל השאלות במבחן הן כאלו: נתונה קוביה ומצוייר דודקהדרון* וכד' (אני יודע שזה לא היה מצחיק, אבל רציתי לומר דודקהדרון).


בהייקו:
דודקהדרון
מחומש תלת מימדי
אכן משוכלל


*זה דודקהדרון:


ספירת מילים מעניינות בפוסט:
דודקהדרון: 5.
קונספירציה: 3.
חלמאים: 2.



נ.ב.
מסתבר שהפוסט הקודם שלי היה ארוך מדי, משום שהוא היה אדיר, ואף אחד לא טרח להגיב. מעכשיו, פוסטים באורך 2 אותיות. וזה כולל את הכותרת (נכון, זה מאפשר רק 484 פוסטים שונים, אבל תפסיקו להתחכם, כי אין לכם מושג באילו שתי אותיות אני אבחר).



נכתב על ידי Prometheus , 21/4/2005 23:06  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Prometheus

בן: 40

ICQ: 198834874 




8,269
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPrometheus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Prometheus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)