לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Ode to Intelligence


הגענו עד הלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

BG


"הסוד למקוריות הוא לדעת להסתיר את המקורות שלך" - אלברט א. אני זוכר יותר מדי ציטוטים שלו. אין מה לומר, היה לו חוש הומור, כזה שיכולתי להתחבר אליו. אחד אחר שסתם מבעבע בראשי הוא התשובה שלו לשאלה "מה ההבדל בין טלגרף לרדיו?". הוא ענה: "טלגרף הוא כמו חתול עם זנב מאוד ארוך - מושכים לו בזנב בניו-יורק והוא עושה 'מיאו' בשיקגו. רדיו זה אותו הדבר רק בלי החתול".

 


 

מיהו .B.G? ברצינות, חישבו שניה... הנה משפט תוצרת בית השואבה שנותן לקורא רגע להתעצבן משגיונות הכותב. אוקיי, אני מצליח לחשוב על שני B.G. חשובים:

1. בן גוריון.

2. ביל גייטס.

 

עד לאחרונה האבחנה הזו נראתה לי סבירה. אבל כששמתי לב ש-B.G. הם גם Blind Guardian החלטתי שמדובר בקונספירציה. מהי הקונספירציה? ובכן, זה די ברור, תחשבו רגע - מה משותף לראש ממשלתנו הראשונה, האיש העשיר בתבל בהווה וחבורת גרמנים שעושים רעש (ע"ע מוזיקה)?


אז כך: בטוח שזה יתרחש במדינה שלנו - ע"ע: BG-בן-גוריון. בטוח שזה יערב כסף - ע"ע BG-ביל. אם נצרף את BG-Blind לקשירת הקשר נגיע למסקנה (הסבירה) ש...


טוב, עליתם עלי, אין לי כלום. בכל אופן, מעניין להריץ את Ben Gurion ב-www.googlism.com. מסתבר שהוא שדה תעופה ותו לא. די מפתיע, אבל אני לא אחראי לעניין.

נכתב על ידי Prometheus , 10/6/2005 19:19  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Prometheus

בן: 40

ICQ: 198834874 




8,269
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPrometheus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Prometheus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)