לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Ode to Intelligence


הגענו עד הלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

הבחורה היפה שלי


מחייג 100. ממתין אלפית השניה. טלפנית ידידותית עונה - "מה הבעיה?"

- "אני רוצה לדווח על גניבת רכב"

- "אי אפשר לעשות את זה בטלפון, תצטרך לבוא לפה"

- "את לא שומעת טוב? אמרתי לך שגנבו לי את הרכב!"

 

נגנב. הלך עליו. הלך עליה. היא הלכה לעולם שכולו עזה. עולם בו המושבים שלה יפורקו ויהפכו לכורסאות הסלון של סאלים. עולם בו השמשות שלה יפורקו ויהפכו לסוככי השמש של מחמוד. עולם בו המנוע שלה יושתל על איזו dirt buggy. עולם בו הפח שלה יהפוך לתמרורים. עולם בו התמרורים שעשויים ממנה יפורקו, ימכרו למפעל מתכת, רק על מנת להפוך לתמרורים פעם נוספת. עולם בו חתיכת הפלסטיק הוורודה שהייתי נוהג לתקוע בעגלות, במקום מטבע של חמישה שקלים תהיה חסר משמעות.

 

היא, הייתה יפה:

http://www.mazda323.wz.cz/323f-.htm

 

אני לא אשכח את כל הגברים המגודלים שהיו ניגשים אלי בכל מיני מקומות ושואלים אותה שאלה מחמיאה: "אתה מוכר?". לא אשכח את הפתקים הנונימיים - "אם אתה מוכר, תתקשר ל-.....05, מומו". כמו שנארקיס אמר פעם: "צרות של עשירים".

 

 

ד"א, ג'יבריל, אם אתה קורא את זה, אני מוכן לשלם לך בעין יפה אם תחזיר אותה.

 

כל כלב ביג'י יומו!

נכתב על ידי Prometheus , 15/6/2005 10:25  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Prometheus

בן: 40

ICQ: 198834874 




8,269
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPrometheus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Prometheus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)