לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Ode to Intelligence


הגענו עד הלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

על נפוליאון, ילדות עשוקה ומשחקי אסוציאציות


הייתי ילד בן 5, שיחקתי עם ילדונת ב"אבא ואמא". עזרים: בובת תינוק.

- אני: "אני חושב שהתינוק צריך זריקה".

- ילדה: "אני גם חושבת ככה".

- אני: זורק את בובת התינוק למרחק לא רע, עבור ילד בן 5.


 

טוב, אז בהמלצתו של נארקיס צפיתי ב-"Napoleon Dynamite". הסרט הזה מוזר: לעיתים מצחיק עד דמעות, לעיתים מוזר בקנה מידה שלא ניתן להסביר. בכל אופן, הדמות הראשית, נפוליאון דינמייט, טוען שנשים רוצות גבר עם כישורים. לדידו, אין לו כישורים חשובים כמו:

- nunchuck skills
- bow hunting skills
- computer hacking skills

 

ובכן, קוראי הבלוג, חשבתם שאתם קוראים בלוג של סתם לוזר, אבל מסתבר שיש לי את אחד מהכישורים הנ"ל (מוהאהא), כהוכחה: תמונה של הנונצ'אקו שלי בתחתית הפוסט.


 

משחקי אסוציאציות הם כיף לא נורמלי. אני חושב שאפצח באחד:
Metallica - One
The Vietnam War
Forest Gump
Haley Joel Osment
Bruce Willis
Die Hard
Reinhard
Dolph Lundgren
Longhorn
Microsoft / Cows


 

זהו שיר שלקוח מהסרט (הייתי צריך לשמוע אותו פעמיים בשביל לתעד אותו, מה שרשום בסוגריים הוא מה ששמעתי בשמיעה הראשונה):

we met in a chat room
now our love can truely bloom (grumble grumble grumble)
sure, the world wide web is great
but you, you make me salivate
yes, i love technology
but not as much as you, you see
but i still love technology
always and forever
our love is like a flock of doves
flying up to heaven above (buff)
always and forever


 

הערה לסיכום: נונצ'אקו הוא כלי מסוכן ביותר. יש להרחיקו מ: כולם. אני לא יודע בדיוק למה, אבל תמיד כשמישהו שם לב לנונצ'אקו שלי הוא חייב לנסות לעשות איתו משהו (תקף גם לגבי נשים, משום מה). בדרך הזו איבדתי: שלוש נורות, שעון קיר. בדרך הזו הרווחתי: חבורות, עשרות התנצלויות.

 

נכתב על ידי Prometheus , 26/6/2005 11:47  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Prometheus

בן: 40

ICQ: 198834874 




8,269
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPrometheus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Prometheus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)