לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Ode to Intelligence


הגענו עד הלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

הייקו וה-Woz


פוסט בינוני לחלוטין. תהנו:

 

הייקו = שלוש שורות: 5 הברות, 7 הברות, 5 הברות.

Here we go:

 

אבולוציה היא:
אנשים הם קופים הם
יונקים הם בע"ח.


לומד למבחן,
יושב, קורא את הכל,
מקווה לטוב.


הייקו אודות כלום,
חשבתם על זה פעם?
בטוח שכן.


יעני, ראסמי,
דוגרי, כאילו כזה,
שפה קלוקלת.


אני חושב על
הרבה דברים שיש לי,
אבל מה אין לי?
(יש לפחות שלוש דרכים שונות להבין את הנ"ל. הוא לא נכתב בשחצנות וגם לא בנכי. אולי תרצו לקרוא אותו שוב, אולי לא, העיקר הוא שלא תאבדו את השפיות בגלל אחת המשמעויות, משום שהדבר הארור הוא רב משמעי).


אני מסיים
לא מגנה קום לאודה,
סתם אפס אחד.

(אני לא מתחייב לגבי מהימנות הנ"ל)


מודוס ויונדי,
זו לטינית רבותי!
יש דרך אחר?


גנבו הרכב,
איפה האוטו שלי?
אבוד לגמרי.


אנדורפינים הם
טובים לגוף ולראש,
האמינו לי.
(הווה אומר: ספורט הוא כמו סמים, תעשו ספורט).

 


זהו ה-Woz ואני מעריך אותו. Be Advised: אני בכנות ממליץ להמנע משיטוטים באתר הנ"ל, שיטוטים מיותרים באתר עלולים להוביל לנזק בלתי הפיך ולאיבוד היכולת לישון. ראו הוזהרתם! אני לא משוטט שם, הגעתי לדף הספציפי דרך Google ואני ממליץ אך ורק על קריאה של הדף הנ"ל. כל פעילות אחרת שתיעשה בתחומי האתר ההוא היא מחוץ להמלצתי והיא באחריותו של הכסיל שעושה אותה.

 

ה-Woz הוא מגניב,
ה-Woz הוא Anti-Hero,
ה-Woz הוא גם Geek.

נכתב על ידי Prometheus , 29/6/2005 18:48  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Prometheus

בן: 40

ICQ: 198834874 




8,269
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPrometheus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Prometheus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)