לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Ode to Intelligence


הגענו עד הלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

יש לי נטיות. יש לי נטיות טכניות.


חרב דמוקלס ריחפה לה מעל ראשי. ובכן, לא יכולתי להרשות לה להשאר תלויה לה שם, הרי כל קוראיי היקרים תלויים במעללי ראשי (אני באמת חושב שמעלליי היו הרבה פחות מעניינים לו הייתי decapitated).


בכל אופן, המניפסטציה של חרב דמוקלס הנ"ל היא לא אחרת מאשר נברשת כבדה. היא הייתה תלויה לה מעל ראשי מאיימת ליפול (חשבתם שאני מסוגל להמציא מטאפורה? טעיתם!).


כבר יצא לי להבריג כל מיני דברים לתוך כל מיני דברים אחרים (הקוראים מתבקשים להמנע משימוש בדמיונם). מנסיון ההברגות שצברתי אני מודע לעובדה כי הברגות הן הכי קשות כשאתה נאלץ להבריג כלפי מעלה - הג'י פועל נגדך (G תמיד מוגדר כמשהו אנטי-פאלי, לא?). בכל אופן, אני לא יודע מי מהאנשים שאני חולק איתם גנים בדירה הזו החליט שנברשת ענק צריכה להיות בחצי החדר שהוא חדר העבודה שלי, אבל הנברשת הזו תמיד היוותה מקור בלתי נלאה לחום (עובדה שצריכה לעורר תהיה לגבי יעילותה בשימוש בחשמל).


האור של הנ"ל תמיד היה חזק מדי, והתקנתי עמעם כדי לרסן אותה. היה מקרה אחד, לפני העמעם, שבו מישהו, אני כבר לא זוכר מי, הציע לי לכסות את המנורה, כדי לעמעם את אורה. מהי בחירה יותר קלה ונוחה מאשר דף? ובכן, כל דבר, משום שאתה לא רוצה לשים דפים על מנורה.


מקץ שניה הדף השחים לו, לגוון חום זהבהב (להזכירכם, מדובר בדף, לא בשניצל). מקץ השניה השניה הדף הזהוב כבר בער לו וחימם את ליבי. מקץ 2.5 שניות כבר קיפצתי לי בקיפוצים מאושרים על הדף הבוער.


נכון לעכשיו גווייתה של מפלצת ההלוגן שוכבת לה שחוטה על רצפת החדר (עבדתי עליכם, קוראיי היקרים, אני כן מסוגל למטאפורות). כעת רק מוטלת עלי המטלה של מציאת מנורה סבירה לחצי החדר הקט שלי, וכמובן התקנתה מה שמורה על קידוחים, דיבלים חדשים, הברגה כנגד ידידנו ה-G והתחשמלות במקרה שלא אהיה זהיר. זכרו ילדים: "רוב התאונות הביתיות מתרחשות בתוך הבית!".


 

מה עדיף להיות: beheaded או biheaded?

נכתב על ידי Prometheus , 4/7/2005 18:42  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Prometheus

בן: 40

ICQ: 198834874 




8,269
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPrometheus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Prometheus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)