לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Ode to Intelligence


הגענו עד הלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

זה היה מצחיק


 תשע וחצי בערב, שיחה בלתי מזוהה. אני עונה, לא רק כי יכול להיות שמצלצלים מהצבא ויתכן שאני צריך להציל את העולם, אלא מסיבה הרבה יותר אגואיסטית, שתודגם במהלך השיחה:

 

- "שלום, אני מדברת מחברת אמקור."

- "שלום."

- "אתה צריך מקרר?"

- "מאיפה השגת את המספר שלי?"

- "אתה רשום בתור לקוח שלנו. אתה צריך מקרר?"

- "לא."

- "יופי, אז לא יהיה אכפת לך אם אני אקח את המקרר שלך."

- "מה?!"

- "אמרת שאתה לא צריך מקרר, אז אני אשלח סבלים שיבואו לקחת את המקרר שלך."

 

ROFL! זה היה חזק! גאונות קומית במיטבה.

 

- "חשבתי שרצית למכור לי מקרר, אז אמרתי שאני לא צריך."

- "אמרת שאתה לא צריך מקרר, ואני צריכה, אז מה אכפת לך?"

 

פה כבר הבנתי לחלוטין שזו מתיחה, אז התחלתי לשתף פעולה.

 

- "צודקת."

- "טוב, אז אני מעבירה אותך לסבל שלנו, שתתאם איתו שעה."

- "אוקיי."

 

הקול בטלפון מתחלף לקול של גבר.

- "מר פרומתיאוס?"

- "דוקטור בשבילך. עשיתי דוקטורט באסטרופיזיקה."

- "אני לא יודע מה זה... דווקא רשום לי פה שעשית תואר ב-[המקצוע שבו יש לי תואר]"

- "כן, בזה עשיתי את התואר הראשון שלי. את הדוקטורט עשיתי באסטרופיזיקה."

 

[אני לא זוכר את כל השיחה, היא הייתה ארוכה]

 

אח"כ שוב דיברתי עם הבחורה:

- "יש לך מעלית בבית (בשביל הסבלים)?"

- "כן, אבל היא עובדת על קריפטונייט, הסבלים שלך צריכים להיות עמידים לזה."

- "זה בסדר." - LOL!

 

היא המשיכה:

- "אתה תצטרך לשלם לסבלים 200 שקל. 50 שקל מקדמה, לפני שהם באים."

- "אוקיי, להקריא לך את מספר האשראי שלי בטלפון?"

- "לא, זה צריך להיות במזומן." - LOL! תכננתי להקריא לה מספר מזויף.

 

אח"כ היינו צריכים לתאם שעה לאיסוף, היא ממשיכה:

- "אנחנו צריכים לתאם שעה לאיסוף."

- "אוקיי." (להזכירכם, השעה תשע וחצי בערב).

- "עשר וחצי מתאים לך?"

- "לא, בגלל שמחר יש לי את הקטע עם הגליומה, למעשה זה אסטרוציטומה דרגה שתיים."

- "טוב, אני לא מכירה את הדברים האלו. אז מתי אתה רוצה שהם יהיו אצלך?"

- "שלוש בבוקר."

- "טוב, הם עובדים 24 שעות ביממה." - LOL! סבלים בקושי עובדים שעתיים ביממה.

- "לא תהיה להם בעיה עם הכלבים הגדולים והרעבים שלי, נכון?"

- "לא... אל תדאג."

 

שם, לצערי הרב נגמרה לי הסוללה.

 

Oh, ואין לי מושג מי היו המותחים.

 

נכתב על ידי Prometheus , 13/6/2007 23:07  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Prometheus

בן: 40

ICQ: 198834874 




8,269
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPrometheus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Prometheus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)