לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Ode to Intelligence


הגענו עד הלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

תורגם מסינית


איכשהו, סינית מתורגמת לאנגלית תמיד נשמעת לי כמו עברית מתורגמת לאנגלית. לכן אני לא מבין איך ישראלים לא מבינים סינית שמתורגמת לאנגלית (או מנדרינית, או תפוז-סינית, שפת המקור לא ממש חשובה).

 

בכל מקרה, הרי לפניכם המקור:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=286944&blogcode=6760568

 

ותרגומו (שימו לב, בגלל ש-Angel היא זו שמדברת רוב הזמן, ציינתי רק את הפעמים בהן היא לא מדברת):

 

היי אנדורפין! רוצה שאני וחברתי פבריס נבוא מטאיואן לשחק?
איינשטיין כבר אמר שהכל יחסי, ביולי, שזה כמעט סוף השנה הזו (אבל לא כמעט הסוף של כל שנה אחרת, משום שמיקומו של יולי הוא אקראי בלוח השנה הסיני).
אם אתה רוצה אני יכולה לתת לך את הטלפון שלה, שתוכל להתקשר אליה מפריס, ליצור קשר.


מי היא?


היי, אתה פה? מצטערת, אבל הייתה לי עצירות, בתיאום עם הסיכום.


Endorphine:
מי זאת הבחור הזה, פבריס?


היא רוצה לקחת את חברה שלה לבית משפט, כי היא טיפלה בי טוב בפריס. אני מודאגת.


דרך אגב, אם כבר שאלת, אני אוהבת טיולים רומנטיים בטאיוואן, ושיחות לילה שנמשכות כל הלילה. אני רוצה גבר עם לב רחב, ושלא תהיה לו חברה.


Endorphine:
אבל אם יש לו חברה במדינה אחרת, נגיד... טאיוואן?


לא, זה לא ילך, גם אם הוא ידאג לי מאוד בפריז, תהיה לו חברה בפריז, שאני לא אדע עליה בכלל!


Endorphine:
OK


אני רוצה אחד שירגש, אפילו יפחיד אותי, אחד שאהבתו היא לא כמו שיבקש אדם מהישוב, אני רוצה אהבה שלא תהיה רקובה (באנגלית). לא אהבה מנחמת, אלא אהבה מדברת (אליו).


עכשיו תגיד לי את האמת! זה אמת שאתה רוצה לבוא לטאיוואן?


אני אומרת, בוא חזרה מחופשת עבודה, כמו חבר שיש לו מוסר וצדק.


תוכל לספר לי אנקדוטות על פריז!


:D


אתה פה? אני לא אכריח אותך (לספר לי על פריז...)


Endorphine:
שתי שניות, בובה.


OK


(אני לא רוצה) בחור קמצן, כזה שלא נותן לי לשתות אפילו מים כשאני אוכלת שוקלד (ונהיית שמנה וצמאה) בחברתו, בוא לטאיוואן, נטפל יפה אחד בשני.


Endorphine:
ואם אני אבוא, אני אהיה המאהב שלך? (אני מביא מים רק לעצמי)


אני צוחקת אתך, אין לי זמן לבויפרנד שיבוא אלי. בעולמי יש רק משפחה ועבודה.


Endorphine:
צחוקים איתך.


כן, אבל אסור להתלוצץ בשרירותיות (שריר יכול להתפס). זה עוזר (להמנע מהתכווצויות שרירים) גם בפריז.


Endorphine:
(בדיחה פנימית, אתם לא תבינו)


Endorphine:
אז את רוצה חבר לשכב איתו בפריז?


אמרתי לך לא להתבדח בשרירותיות. (כשאני לא מתבדחת בשרירותיות) זה עוזר לי. אני רוצה חבר שתוכל להיות לי איתו מערכת יחסים הדדית, שנוכל לבנות בית.


Endorphine:
בת כמה את? (באמ'שלי, את ילדה)


ישנם שני דברים שעוקבים אחר הרגש, אחד הוא דיבור שרירותי, (והשני...) הוא מרגיז אותי.


אני חושבת שאסור לי שמישהו חוץ מהחבר יבלה איתי sexy-time. (ואם מישהי חוץ ממני תבלה sexy-time עם חבר שלי זה) יכעיס אותי.


Endorphine:
שתי שניות בובה, אני בטלפון.


אני מאוד שמרנית, לא פותחת (ת'רגליים). בגלל שאני מחכה (לאחד שיוכל) ללוות אותי כבן אדם, על פני כדוה"א, וגם בגן עדן.


בא לי שטורדל תפוחים.

 

אתה גבר, אני אישה. אני אוהבת עוגות ושוקולד עם מים, ואתה אוהב גושי מתכת מעוצבים ואת לויד רייט. אתה אוהב שהזין שלך מהביל כמו מרק בקרקסטין ואני סתם אהבלה. זה כמו שטן ומלאך...

 

נכתב על ידי Prometheus , 29/6/2007 18:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Prometheus

בן: 40

ICQ: 198834874 




8,269
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPrometheus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Prometheus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)