לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Ode to Intelligence


הגענו עד הלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

ניצחון


"ניצחון" או "איך לזכות במדליית זהב לאומית באגרוף תאילנדי בהכנה של ארבעה שבועות"


התערבות עם חבר הובילה לכך שהיו לי רק ארבעה שבועות להתכונן לתחרות הלאומית בקיקבוקסינג. לאחר ההתערבות הלכתי לקרוא את ספר החוקים של התחרות. מצאתי בו שני חורים:


1. השקילה, לפיה מסווג הלוחם לקטגוריית המשקל שלו, נעשית יום לפני התחרות.
2. ישנו כלל לפיו מתמודד שנופל אל מחוץ לזירה שלוש פעמים במהלך סיבוב מפסיד טכנית.


יומיים לפני התחרות (ויום לפני השקילה) התחלתי בהתייבשות. בזמן השקילה הייתי עמדתי על 75 קילוגרמים. ביום למחרת, מלא נוזלים ומחודש, הופעתי לקרב במשקל של 89 ק"ג. יתרון קליל על יריביי הסתמן לו - הייתי שלוש רמות משקל מעליהם.


את הקרבות ניצחתי בטכניקה המכוערת ביותר שנראתה מעולם בזירת הקרב. כצפוי, נטול ידע או ניסיון בקיקבוקסינג, אבל ביתרון משקל מאסיבי, דחפתי את יריבי הקטנים שוב ושוב אל מחוץ לזירה בדרכי אל TKO* אחרי TKO.


פניהם החמוצים של השופטים הבהירו לי את עמדתם לגבי הטקטיקה שלי, אבל כבר היה מאוחר מדי בשבילם - זכיתי במדליית זהב לאומית, וכמובן, חבר שלי אכל את הכובע שלו.



מי מלך, מי? :)

 

 


 

* Technical Knock Out

נכתב על ידי Prometheus , 28/7/2007 16:03  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Prometheus

בן: 40

ICQ: 198834874 




8,269
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPrometheus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Prometheus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)