לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.Welcome to the jungle

כינוי: 

בת: 34

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

תשובות לשאלון השבועי


האם יש לך יותר מורים ממין זכר או מורים ממין נקבה?
יש לי גם זכרים וגם נקבות.

מיהו המורה שאת הכי לא סובלת?
נקבה (פחח)- טטייאנההה!@#$%^&*

מיהו המורה המועדף עלייך?
אבי אקשוטי הכריש הזה.

היה לך ויכוח רציני עם מורה?
עם טטיאנה,
באחת ההתמוטטויות עצבים (היו הרבה) שהיא עשתה לי, פשוט קיללתי אותה ברמות כאלה שבסוף היא ממש הייתה על סף בכי. מסכנה..אח''כ התנצלתי ומאז לא נכנסתי לשיעורים שלה מרוב בושה.

איזה מורה את הכי לא סובלת?
זכר-
הממ, אני אוהבת את כל המורים הזכרים שאני מכירה, יותר מתחברת.

היה לך פעם מורה צעיר או זקן במיוחד?
היה לי מורה מחליף בכיתה ז' וממש נדלקתי עליו, אחרי איזה 3 שנים שמעתי שהוא מת בתאונת דרכים :/

האם יש לך מורים שגרים בישוב שלך?
לא שידוע לי.

האם התאהבת או נדלקת פעם על מורה?
כן, יותר מפעם אחת.

האם יש לך איזה סיפור קורע על אחד המורים שלך? ספרי...
שיחקתי עם אבי אקשוטי כדורגל עם ג'וק שנכנס לכיתה שלנו וכל הכיתה פשוט עמדה על השולחנות מפחד.

אחח אבי אבי, רק חבל שאתה כל כך חנאצ'.
(:

נכתב על ידי , 8/7/2007 13:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



37,226

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Not an addict אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Not an addict ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)