לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קוביות קרח


חיים בסרט

כינוי: 

בת: 34

ICQ: 206897195 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

זה לא משתפר


 

אני צריכה ללמוד משהו על גאווה עצמית,

נדמה לפעמים לגמרי איבדתי אותה.

אני אומרת לעצמי, מה הטעם בגאווה עצמית אם אחרת אני לא יהיה מאושרת, שקטה.

אבל גם איבדתי אותה, וגם לא זכיתי בדבר.

 

אני מרגישה כמו באונס.

רק שאני לא הקורבן.

אני צריכה להפנים ש"לא" זה "לא" ולהפסיק לנסות להוציא מזה יותר.

אני כל כך רוצה להיאבק על האושר שלי,

אבל אני בפנים יודעת שאני כבר לא אמצא אותו באותה פינה מוכרת.

 

לשחרר.

וואו כמה שזה קשה..

כבר חודשים עברו, ואני מרגישה שאני עדיין באותה נקודה שחורה.

משחזרת בראשי אירועים אפלים שהייתי שמחה למחוק.

רוצה לחזור לנקודות הקטנות האלו שהרגשתי שאין בי יותר משאלות.

 

אני רוצה לדעת שאני לא היחידה שמרגישה ככה,

אבל משהו בלב מתחיל לחשוד שאולי המצב שונה ממה שרציתי.

אם בכזו קלות , אחרי מילים כל כך יפות, ורגעים לא קלים אפשר פשוט ללכת.

איך הוא פשוט הצליח ללכת.

 

האם הוא מתגעגע ומחזיק את עצמו ?

או האם רואה בי בתור נטפל שלא מוכן להרפות מהעבר.

יהיה מה שיהיה את התשובה שלי אני כבר לא אקבל.

 

אני לא בטוחה אם לשכוח זה מה שאני באמת רוצה לעשות.

 

נכתב על ידי , 23/2/2009 13:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,591
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnyto! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nyto! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)